Flota » Aktualności » AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta

AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta
2010-09-24 - P. Grzelak Tagi: Nawigacja, Plebiscyty, AutoMapa
Po raz pierwszy w historii konkursu Złoty Laur Konsumenta, w kategorii „Mapy Cyfrowe”, najwyższe wyróżnienie trzykrotnie z rzędu przyznano temu samemu produktowi.
Respondenci biorący udział w badaniu zwracali szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania takie jak system informacji o ruchu drogowym AutoMapa Traffic, a w szczególności na jego funkcję LiveDrive! pozwalającą na wyznaczanie tras z uwzględnieniem rzeczywistych danych drogowych dostępnych w trybie on-line. „Trzeci z rzędu Złoty Laur Konsumenta jest wynikiem nieustającej pracy nad rozwojem AutoMapy i oferowaniu przełomowych technologicznie rozwiązań w funkcjonalnej formie.
O wyniku konkursu decydują klienci, którzy jak nikt inny potrafią docenić jakość i innowacyjność kupowanych przez siebie produktów, dlatego takie wyróżnienie cieszy szczególnie i jest jednocześnie silnym bodźcem, do dalszego rozwoju AutoMapy i wyznaczania nowych standardów jakościowych na tym rynku.” - powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy. Nagrody Laur Konsumenta przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów i klientów, którzy wybierają najlepsze dostępne na rynku produkty. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych. Co szczególnie ważne, w tegorocznej edycji konkursu ponownie największa liczba respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, jako najlepsze rozwiązanie nawigacyjne dostępne na rynku.
Respondenci biorący udział w badaniu zwracali szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania takie jak system informacji o ruchu drogowym AutoMapa Traffic, a w szczególności na jego funkcję LiveDrive! pozwalającą na wyznaczanie tras z uwzględnieniem rzeczywistych danych drogowych dostępnych w trybie on-line. „Trzeci z rzędu Złoty Laur Konsumenta jest wynikiem nieustającej pracy nad rozwojem AutoMapy i oferowaniu przełomowych technologicznie rozwiązań w funkcjonalnej formie.
O wyniku konkursu decydują klienci, którzy jak nikt inny potrafią docenić jakość i innowacyjność kupowanych przez siebie produktów, dlatego takie wyróżnienie cieszy szczególnie i jest jednocześnie silnym bodźcem, do dalszego rozwoju AutoMapy i wyznaczania nowych standardów jakościowych na tym rynku.” - powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy. Nagrody Laur Konsumenta przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów i klientów, którzy wybierają najlepsze dostępne na rynku produkty. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych. Co szczególnie ważne, w tegorocznej edycji konkursu ponownie największa liczba respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, jako najlepsze rozwiązanie nawigacyjne dostępne na rynku.
źródło: AutoMapa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta
Podobne: AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta




Podobne galerie: AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter