Flota » Sprzęt / technika » Bridgestone prezentuje zimówki w techmologii Run Flat RFT

Bridgestone prezentuje zimówki w techmologii Run Flat RFT
2010-12-13 - P. Grzelak Tagi: Opony, Bridgestone, Opony zimowe
Dwa modele opon w technologii Run Flat proponuje na zimę 2010/2011 japońska firma Bridgestone.
Model LM25 RFT to najlepsza opona dla pojazdów o dużej mocy silnika - sedanów, GT i coupe, oraz idealny wybór dla wymagających kierowców, którzy lubią szybką jazdę przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa w zimowych warunkach drogowych. Rzeźba bieżnika ze specjalnymi klockami w kształcie soczewek minimalizuje ryzyko aquaplanningu, zapewnia wyjątkową trakcję i prowadzenie na nawierzchniach zamarzniętych, mokrych, suchych oraz na błocie. Opona stanowi fabryczne wyposażenie: BMW serii 1,3,5 oraz 6, Z4, Mini, Nissan GTR. Druga z zimowych propozycji Bridgestone oznaczona symbolem LM25 4X4 RFT, jak samo oznaczenie sugeruje, przeznaczona jest dla pojazdów z segmentu SUV. To, jak mówią inżynierowie japońskiego koncernu, nowa jakość w zakresie precyzji prowadzenia przy wysokich prędkościach w zimowych warunkach.
Zaprojektowana na podstawie opony LM25 do samochodów osobowych i wzmocniona dzięki sztywniejszym klockom i większemu zagęszczeniu rowków rzeźba bieżnika, doskonale odprowadza wodę i poprawia osiągi samochodów 4x4 i SUV.
Pierwszą oponę w technologii Run Flat Tyre koncern wyprodukował na początku lat osiemdziesiątych, w 1987 roku opony te trafiły już jako seryjne wyposażenie Porsche 959. W 2005 roku Bridgestone zaprezentował drugą generację opon wyprodukowanych w technologii Run Flat, w której zastosowano ulepszona mieszankę gumową dającą wyższy komfort jazdy.
Obecna, trzecia generacja opon RFT, to połączenie ponad dwudziestoletniego doświadczenia oraz najnowszej technologii Bridgestone w celu zapewnienia maksymalnego komfortu jazdy. Technologia RFT umożliwia kontynuację jazdy samochodem w przypadku przebicia lub rozcięcia opony.
Jeśli pojazd jest w ruchu, a opona szybko traci ciśnienie, technologia RFT umożliwia kierowcy utrzymanie kontroli nad pojazdem i pomaga uniknąć sytuacji potencjalnie niebezpiecznych. Kierowca może kontynuować podróż (z maksymalną prędkością 80 km/h na dystansie do 80 km) aż do najbliższej stacji obsługi. Dodatkową korzyścią płynącą z technologii RFT jest redukcja masy pojazdu oraz zwiększenie powierzchni bagażowej poprzez wyeliminowanie koła zapasowego.
Model LM25 RFT to najlepsza opona dla pojazdów o dużej mocy silnika - sedanów, GT i coupe, oraz idealny wybór dla wymagających kierowców, którzy lubią szybką jazdę przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa w zimowych warunkach drogowych. Rzeźba bieżnika ze specjalnymi klockami w kształcie soczewek minimalizuje ryzyko aquaplanningu, zapewnia wyjątkową trakcję i prowadzenie na nawierzchniach zamarzniętych, mokrych, suchych oraz na błocie. Opona stanowi fabryczne wyposażenie: BMW serii 1,3,5 oraz 6, Z4, Mini, Nissan GTR. Druga z zimowych propozycji Bridgestone oznaczona symbolem LM25 4X4 RFT, jak samo oznaczenie sugeruje, przeznaczona jest dla pojazdów z segmentu SUV. To, jak mówią inżynierowie japońskiego koncernu, nowa jakość w zakresie precyzji prowadzenia przy wysokich prędkościach w zimowych warunkach.
Pierwszą oponę w technologii Run Flat Tyre koncern wyprodukował na początku lat osiemdziesiątych, w 1987 roku opony te trafiły już jako seryjne wyposażenie Porsche 959. W 2005 roku Bridgestone zaprezentował drugą generację opon wyprodukowanych w technologii Run Flat, w której zastosowano ulepszona mieszankę gumową dającą wyższy komfort jazdy.
Obecna, trzecia generacja opon RFT, to połączenie ponad dwudziestoletniego doświadczenia oraz najnowszej technologii Bridgestone w celu zapewnienia maksymalnego komfortu jazdy. Technologia RFT umożliwia kontynuację jazdy samochodem w przypadku przebicia lub rozcięcia opony.
Jeśli pojazd jest w ruchu, a opona szybko traci ciśnienie, technologia RFT umożliwia kierowcy utrzymanie kontroli nad pojazdem i pomaga uniknąć sytuacji potencjalnie niebezpiecznych. Kierowca może kontynuować podróż (z maksymalną prędkością 80 km/h na dystansie do 80 km) aż do najbliższej stacji obsługi. Dodatkową korzyścią płynącą z technologii RFT jest redukcja masy pojazdu oraz zwiększenie powierzchni bagażowej poprzez wyeliminowanie koła zapasowego.
źródło: Bridgestone
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bridgestone prezentuje zimówki w techmologii Run Flat RFT
Podobne: Bridgestone prezentuje zimówki w techmologii Run Flat RFT




Podobne galerie: Bridgestone prezentuje zimówki w techmologii Run Flat RFT



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter