Flota » Aktualności » Bridgestone z nową filozofią i odświeżonym logo

Bridgestone z nową filozofią i odświeżonym logo
2011-04-07 - P. Grzelak Tagi: Opony, Rynek, Bridgestone
Korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy - „The Bridgestone Essence”. Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.
„The Bridgestone Essence”: nowa filozofia korporacyjna Bridgestone Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela - „Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”. W celu właściwego wypełnienia tej misji, pracownicy Bridgestone Group dokładają wszelkich starań, by dostarczać światowej jakości produktów i usług, jednocześnie wspierając lokalne społeczności, w których żyją i pracują.
Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię „The Bridgestone Essence” - zbiór wspólnych wartości, z których mogą być dumni pracownicy firmy na całym świecie.
Nowa odsłona marki Bridgestone
Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę „B”. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu.
Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.
Nowe hasło korporacyjne
Bridgestone Group to firma, która ceni różnorodność, dlatego we wszystkich krajach, w których działa, kładzie mocny nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto nowe hasło korporacyjne - „Your Journey, Our Passion” („Twoja droga, nasza pasja”).
Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.
„The Bridgestone Essence”: nowa filozofia korporacyjna Bridgestone Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela - „Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”. W celu właściwego wypełnienia tej misji, pracownicy Bridgestone Group dokładają wszelkich starań, by dostarczać światowej jakości produktów i usług, jednocześnie wspierając lokalne społeczności, w których żyją i pracują.
Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię „The Bridgestone Essence” - zbiór wspólnych wartości, z których mogą być dumni pracownicy firmy na całym świecie.
Nowa odsłona marki Bridgestone
Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.
Nowe hasło korporacyjne
Bridgestone Group to firma, która ceni różnorodność, dlatego we wszystkich krajach, w których działa, kładzie mocny nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto nowe hasło korporacyjne - „Your Journey, Our Passion” („Twoja droga, nasza pasja”).
Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.
źródło: Bridgestone
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bridgestone z nową filozofią i odświeżonym logo
Podobne: Bridgestone z nową filozofią i odświeżonym logo




Podobne galerie: Bridgestone z nową filozofią i odświeżonym logo



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć