Flota » Aktualności » C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna

C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna
2012-09-26 - F. Bednarkiewicz Tagi: Citroen, Promocje, Zamówienie flotowe
Citroen z dużym zaangażowaniem podchodzi do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych, czego dowodem ma być przygotowanie specjalnej Serii Business. Klienci B2B będą mogli skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty na najpopularniejsze osobowe modele flotowe w gamie Citroëna - C4, C5 i Berlingo. Oferta ta to nawet minus 25% w stosunku do ceny katalogowej!
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroën przygotował specjalną Serię Business stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych. Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroëna - C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace.
Cechą charakterystyczną Serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego - w standardzie Serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth.
Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie tj. Selection dla Citroëna C4, Exclusive dla Citroëna C5 oraz Selection i XTR dla Citroëna Berlingo. Zysk klienta instytucjonalnego decydującego się na Serię Business to nawet 25% w stosunku do ceny katalogowej.
- Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania.Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli - od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy - skomentował wprowadzenie serii Business Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska.
- Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania.Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli - od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy - skomentował wprowadzenie serii Business Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska.
źródło: Citroën
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna
Podobne: C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna




Podobne galerie: C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Citroen
Newsletter
Galerie zdjęć