Flota  »  Aktualności  »  C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna
Citroën C4

C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna

2012-09-26 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Citroen, Promocje, Zamówienie flotowe
Citroen z dużym zaangażowaniem podchodzi do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych, czego dowodem ma być przygotowanie specjalnej Serii Business. Klienci B2B będą mogli skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty na najpopularniejsze osobowe modele flotowe w gamie Citroëna - C4, C5 i Berlingo. Oferta ta to nawet minus 25% w stosunku do ceny katalogowej! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroën przygotował specjalną Serię Business stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych. Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroëna - C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace. Cechą charakterystyczną Serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego - w standardzie Serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth.
Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie tj. Selection dla Citroëna C4, Exclusive dla Citroëna C5 oraz Selection i XTR dla Citroëna Berlingo. Zysk klienta instytucjonalnego decydującego się na Serię Business to nawet 25% w stosunku do ceny katalogowej.

- Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania.Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli - od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy
- skomentował wprowadzenie serii Business Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska.



źródło: Citroën

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

C4, C5 i Berlingo w wersji Business, czyli ofensywa B2B Citroëna