Flota » Aktualności » Castrol zwiększa udział w rynku

To, co w sierpniu 2008 roku ogłosiła w swym raporcie GIPA, w listopadzie potwierdziło najnowsze badanie konsumenckie Motoscan - Castrol zanotował ponad 4-procentowy wzrost udziału w rynku!
Zgodnie z najnowszymi wynikami badania konsumenckiego prowadzonego przez firmę Qualifact udział Castrol wynosi obecnie 19,4% i oznacza wzrost o 4,2% rok do roku.
Bardzo cieszymy się, że kolejni klienci dołączają do grona użytkowników produktów Castrol - mówi Anna Orlińska Marketing Manager firmy Castrol. Z roku na rok obserwujemy systematyczne umacnianie marki na rynku, co potwierdza zarówno badanie GIPA, jak i Motoscan. Oznacza to, że nasza oferta i komunikacja odpowiada potrzebom kierowców.
Według badania, największy udział w rynku ma Grupa LOTOS (29,6%). Na drugim miejscu znalazł się MOBIL (25,5%), a na trzecim miejscu: CASTROL (19,4%). Kolejne miejsca zajęły takie firmy, jak: ELF (7,3%), SHELL (6,0%), ORLEN (4,6%), TOTAL (1,5%), FIAT LUBRIFICANTI (1,3%) i BP (1,1%).
W porównaniu do roku ubiegłego wzrost udziału w rynku zanotowały firmy: Castrol (+4,2%), Total (+0,8%), Valvoline (+0,5%) i Tedex (+0,4%).
Zmniejszył się natomiast udział w rynku takich firm, jak: Grupa Lotos (-3,2%), Elf (-1,3%), Texaco (-0,5%) i Shell (-0,4%).
W porównaniu do roku ubiegłego nieznacznie zwiększył się odsetek osób kupujących oleje syntetyczne (+0,7%) oraz oleje półsyntetyczne (+1,4%), a zmniejszył się odsetek osób kupujących oleje mineralne (-2,0%).
Kluczowe znaczenie przy wyborze marki oleju silnikowego mają trzy elementy: cena (24% wskazań na pierwszym miejscu wśród trzech najważniejszych czynników wyboru), zalecenie / instrukcja producenta samochodu (24%) oraz porada mechanika (21%). Na kolejnych miejscach znalazły się takie czynniki wyboru, jak: poprzednie doświadczenia (8%), zalecenie stacji serwisowej (6%), renoma marki oleju (4%) oraz specjalne właściwości oleju (4%).
Zgodnie z najnowszymi wynikami badania konsumenckiego prowadzonego przez firmę Qualifact udział Castrol wynosi obecnie 19,4% i oznacza wzrost o 4,2% rok do roku.
Bardzo cieszymy się, że kolejni klienci dołączają do grona użytkowników produktów Castrol - mówi Anna Orlińska Marketing Manager firmy Castrol. Z roku na rok obserwujemy systematyczne umacnianie marki na rynku, co potwierdza zarówno badanie GIPA, jak i Motoscan. Oznacza to, że nasza oferta i komunikacja odpowiada potrzebom kierowców.
Według badania, największy udział w rynku ma Grupa LOTOS (29,6%). Na drugim miejscu znalazł się MOBIL (25,5%), a na trzecim miejscu: CASTROL (19,4%). Kolejne miejsca zajęły takie firmy, jak: ELF (7,3%), SHELL (6,0%), ORLEN (4,6%), TOTAL (1,5%), FIAT LUBRIFICANTI (1,3%) i BP (1,1%).
W porównaniu do roku ubiegłego nieznacznie zwiększył się odsetek osób kupujących oleje syntetyczne (+0,7%) oraz oleje półsyntetyczne (+1,4%), a zmniejszył się odsetek osób kupujących oleje mineralne (-2,0%).
Kluczowe znaczenie przy wyborze marki oleju silnikowego mają trzy elementy: cena (24% wskazań na pierwszym miejscu wśród trzech najważniejszych czynników wyboru), zalecenie / instrukcja producenta samochodu (24%) oraz porada mechanika (21%). Na kolejnych miejscach znalazły się takie czynniki wyboru, jak: poprzednie doświadczenia (8%), zalecenie stacji serwisowej (6%), renoma marki oleju (4%) oraz specjalne właściwości oleju (4%).
źródło: Castrol Lubricants Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Castrol zwiększa udział w rynku
Podobne: Castrol zwiększa udział w rynku




Podobne galerie: Castrol zwiększa udział w rynku



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit