Flota » Aktualności » Dobry początek roku dla marki Volkswagen
Dobry początek roku dla marki Volkswagen
2008-02-14 - P. Łukasiewicz Tagi:
Marka Volkswagen doskonale rozpoczęła nowy rok. W styczniu sprzedanych zostało 288 000 samochodów osobowych, czyli o 13 procent więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W ten sposób ustanowiony został nowy styczniowy rekord sprzedaży.
„To jest doskonały wstęp, który pozwoli na kontynuację tendencji wzrostowej całego 2007 roku, kiedy to wzrost sprzedaży wyniósł 7,8 procent, a nawet na znaczne przekroczenie zeszłorocznych wyników. Marka Volkswagen z jej bezkonkurencyjnie szeroką i coraz bardziej zindywidualizowaną paletą modeli jest coraz silniejsza” - powiedział Detlef Wittig, który jako szef sprzedaży koncernu VW jest odpowiedzialny także za markę Volkswagen.
Na rekordową sprzedaż w styczniu duży wpływ miały szczególnie trzy najsilniejsze dla VW rynki. Na największym z nich, w Chinach, do rąk nabywców trafiło 77 400 aut, czyli o 17 300 samochodów więcej (28.7 procent) niż w styczniu 2007. Zaraz za Chinami znalazła się Brazylia z 39 000 sprzedanych samochodów (plus 6 600 - 20.2 procent) oraz Niemcy (33 800 szt., plus 9 300 - 37,7 procent).
Kontynentem, na którym sprzedanych zostało najwięcej Volkswagenów nadal pozostaje Europa, gdzie w pierwszym miesiącu 2008 roku dostarczono klientom 113 600 samochodów - plus 12,4 procent. Podczas gdy w Europie Zachodniej sprzedaż osobowych Volkswagenów wzrosła o 11,2 procent i wyniosła 102 900 aut, w Europie Środkowej i Wschodniej wzrost sprzedaży wyniósł 25,5 procent (10 700 szt.).
„Dzięki naszym innowacyjnym produktom najwyższej jakości i wysokim standardom w handlu i serwisie, na ponad 150 rynkach na całym świecie nasza sytuacja ciągle poprawia się. Premiery Passata CC i nowego Scirocco jeszcze bardziej wzmocnią ofensywę modeli VW” - dodał Wittig.
„To jest doskonały wstęp, który pozwoli na kontynuację tendencji wzrostowej całego 2007 roku, kiedy to wzrost sprzedaży wyniósł 7,8 procent, a nawet na znaczne przekroczenie zeszłorocznych wyników. Marka Volkswagen z jej bezkonkurencyjnie szeroką i coraz bardziej zindywidualizowaną paletą modeli jest coraz silniejsza” - powiedział Detlef Wittig, który jako szef sprzedaży koncernu VW jest odpowiedzialny także za markę Volkswagen.
Na rekordową sprzedaż w styczniu duży wpływ miały szczególnie trzy najsilniejsze dla VW rynki. Na największym z nich, w Chinach, do rąk nabywców trafiło 77 400 aut, czyli o 17 300 samochodów więcej (28.7 procent) niż w styczniu 2007. Zaraz za Chinami znalazła się Brazylia z 39 000 sprzedanych samochodów (plus 6 600 - 20.2 procent) oraz Niemcy (33 800 szt., plus 9 300 - 37,7 procent).
Kontynentem, na którym sprzedanych zostało najwięcej Volkswagenów nadal pozostaje Europa, gdzie w pierwszym miesiącu 2008 roku dostarczono klientom 113 600 samochodów - plus 12,4 procent. Podczas gdy w Europie Zachodniej sprzedaż osobowych Volkswagenów wzrosła o 11,2 procent i wyniosła 102 900 aut, w Europie Środkowej i Wschodniej wzrost sprzedaży wyniósł 25,5 procent (10 700 szt.).
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Dobry początek roku dla marki Volkswagen
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

