
EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi
2013-06-26 - F. Bednarkiewicz Tagi: Finansowanie, Leasing, Nagrody, EFL
Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi po raz kolejny został przyznany EFL. Firma została doceniona za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość wobec klientów. Patronat honorowy nad programem Firma Przyjazna Klientowi objęło Ministerstwo Gospodarki.
EFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się 25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL. Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów.
Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych, internetowych jak również bezpośrednich. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.
EFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się 25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL. Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów.
Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych, internetowych jak również bezpośrednich. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.
źródło: EFL
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi
Podobne: EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi




Podobne galerie: EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

