Flota  »  Finanse  »  EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi

EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi

2013-06-26 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Finansowanie, Leasing, Nagrody, EFL
Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi po raz kolejny został przyznany EFL. Firma  została doceniona za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość wobec klientów. Patronat honorowy nad programem Firma Przyjazna Klientowi objęło Ministerstwo Gospodarki.

EFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się  25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.
Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów.

Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych, internetowych jak również bezpośrednich. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.



źródło: EFL

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi