
Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo
2013-01-04 - F. Bednarkiewicz Tagi: LOTOS, Paliwa, Rynek, Stacja benzynowa
Nowy Rok spółka LOTOS Paliwa powitała na aż 401 stacjach w całym kraju. Jest to efekt silnej ekspansji szczególnie w sektorze ekonomicznym, gdzie niemal dwa lata temu koncern w Gdańska wystartował z marką LOTOS Optima. Pod koniec roku 2012 działało już 101 obiektów LOTOS Optima, co oznaczało podwojenie liczby placówek w segmencie ekonomicznym w porównaniu z 2011 r.
Warty zauważenia jest też fakt, że nie brakowało klientów na paliwo wytwarzane przez LOTOS. Choć krajowe zużycie paliw malało w porównaniu z rokiem z 2011, koncern zarejestrował wyraźny wzrost na rynku detalicznym, osiągając ponad 8 proc. udziału w rynku. Tym samym udało się też zbliżyć 10-procentowego udziału, którego osiągnięcie firma założyła sobie na rok 2015.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo
Podobne: Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo




Podobne galerie: Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit