Flota  »  Paliwa  »  Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo

Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo

2013-01-04 - F. Bednarkiewicz     Tagi: LOTOS, Paliwa, Rynek, Stacja benzynowa
Nowy Rok spółka LOTOS Paliwa powitała na aż 401 stacjach w całym kraju. Jest to efekt silnej ekspansji szczególnie w sektorze ekonomicznym, gdzie niemal dwa lata temu koncern w Gdańska wystartował z marką LOTOS Optima. Pod koniec roku 2012 działało już 101 obiektów LOTOS Optima, co oznaczało podwojenie liczby placówek w segmencie ekonomicznym w porównaniu z 2011 r.
Warty zauważenia jest też fakt, że nie brakowało klientów na paliwo wytwarzane przez LOTOS. Choć krajowe zużycie paliw malało w porównaniu z rokiem z 2011, koncern zarejestrował wyraźny wzrost na rynku detalicznym, osiągając ponad 8 proc. udziału w rynku. Tym samym udało się też zbliżyć 10-procentowego udziału, którego osiągnięcie firma założyła sobie na rok 2015.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Efekt ofensywy LOTOS-u - już 401 stacji benzynowych nosi jego logo