Flota  »  Finanse  »  Europejski Fundusz Leasingowy laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi
Seat Mii

Europejski Fundusz Leasingowy laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi

2012-05-22 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Leasing, Nagrody, Firma Przyjazna Klientowi
21 maja 2012 roku w warszawskim hotelu Marriott odbyło się wręczenie nagród dla laureatów konkursu Firma Przyjazna Klientowi. W gronie zwycięzców znalazł się między innymi jeden z wiodących dostawców usług leasingowych - Europejski Fundusz Leasingowy (EFL). Certyfikat w imieniu spółki odebrał Krzysztof Ziomek - Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii EFL. Nagrody dla Firm Przyjaznych Klientowi są następstwem badań, jakie organizator konkursu prowadzi na rynku. Są one tak skonstruowane, żeby możliwie rzetelnie sprawdzić poziomu jakości obsługi i satysfakcji zarówno przez samych klientów jak też profesjonalnych audytorów. Badanie klientów realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza, który sprawdza ogólne zadowolenie klientów, prawdopodobieństwo rekomendacji, jakość usług, przejrzystość oferty oraz jakość informacji na temat usług. Dodatkowo audytorzy sprawdzają jakość obsługi telefonicznej oraz obsługi bezpośredniej przy wykorzystaniu takich narzędzi badawczych jak mystery calling i mystery client. Ocenie poddane są także elektroniczne kanały komunikacji firmy z klientami. Bardzo istotny z punktu widzenia obsługi jest raport z rekomendacjami, który firma otrzymuje po zakończeniu badania. Opracowane wytyczne wskazują obszary, w których podmiot jest dobrze oceniany przez klientów oraz pola w których wskazane jest podjęcie działań naprawczych. Otrzymanie certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest szczególnie ważne nie tylko dla pionu obsługi klienta, ale dla całej spółki skupionej na potrzebach klienta oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie. Te elementy na trwałe wpisały się w naszą strategię, którą konsekwentnie realizujemy. Nagroda przyznana drugi raz z rzędu wskazuje, że Europejski Fundusz Leasingowy utrzymuje obsługę klientów na bardzo dobrym poziomie. Szczególnie dobrze zostały ocenione: jakość naszych usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Te elementy są niezwykle ważne we współpracy B2B, więc daje nam to podwójną satysfakcję. Dziękuję wszystkim klientom firmy za to wyróżnienie i zaufanie. Chciałbym zapewnić, że znak Firmy Przyjaznej Klientowi to dla nas nie tylko nagroda, a również zobowiązanie do utrzymywania i rozwijania jakości świadczonych usług - powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii w EFL.



źródło: fleet.com.pl; foto: Seat

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Europejski Fundusz Leasingowy laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi