Flota » Aktualności » Fiat zmienia logo
W wyniku podziału zatwierdzonego przez udziałowców w dniu 16 września, od 1 stycznia 2011 r. powstaną dwie nowe Grupy: Fiat S.p.A. i Fiat Industrial S.p.A. (obie notowane na mediolańskiej giełdzie papierów wartościowych), o dwóch różnych logo.
Zobacz także: Nowy Fiat Doblo: propozycja dla rodziny - galeria »Logo Fiat S.p.A., firmy działającej stricte w sektorze motoryzacyjnym, przedstawiać będzie logo przywołujące nazwę Fiat napisaną wydłużoną, niebieską czcionką. Nowe logo stworzono w celu odróżnienia grupy sektora motoryzacyjnego od marki powiązanej z produktem, podkreślając wiodącą rolę macierzystej spółki w zarządzaniu grupą składającą się z wielu marek.
Ideą przy projektowaniu logo było w szczególności stworzenie graficznego symbolu, ukazującego silny związek między przeszłością i przyszłością. W rezultacie uzyskano logo, które jest wznowieniem tego, które istniało już w historii znaku marki i które jednocześnie bardzo mocno odwołuje się do nowoczesności i innowacji.
Fiat Industrial S.p.A., której działalność obejmuje samochody ciężarowe, dostawcze, maszyny rolnicze i budowlane oraz związane z nimi zespoły napędowe, otrzyma logo, które powstało na bazie logo dla Grupy Fiat, symbolizując w ten sposób nawiązanie i kontynuację solidności wielkiej grupy przemysłowej.
W odróżnieniu od logo Grupy Fiat, tło ma tradycyjny, niebieski kolor, a napis Fiat Industrial S.p.A. wykonany jest czcionką w kolorze żółto-pomarańczowym.
Obydwa logo, zaprojektowane przez Robilant Associati, zastępują logo Grupy Fiat, funkcjonujące od października 2005 r.
Zobacz także: Nowy Fiat Doblo: propozycja dla rodziny - galeria »
Obydwa logo, zaprojektowane przez Robilant Associati, zastępują logo Grupy Fiat, funkcjonujące od października 2005 r.
źródło: Fiat
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fiat zmienia logo
Podobne: Fiat zmienia logo
Kierowcy w siedmiu największych polskich miastach tracą już 3,8 mld zł rocznie przez korki »
Flotowy rynek samochodów w 2015 roku - optymistyczne podsumowanie PZWLP »
Polski rynek opon w pierwszym kwartale 2015 - spadki i wzrosty »
Polscy kierowcy kupują najtańsze opony - to pozorna oszczędność »
Podobne galerie: Fiat zmienia logo
Fiat Doblo po face liftingu - z nową twarzą do pracy i na wakacje »
Odmłodzony Fiat Ducato w pełnej krasie - sukces ma w genach »
Citroen Jumper, Fiat Ducato oraz Peugeot Boxer na rok 2014 »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Fiat
Newsletter
Galerie zdjęć