Flota » Aktualności » Flota Frito Lay Poland powiększyła się o 24 Cantery
Flota Frito Lay Poland powiększyła się o 24 Cantery
2007-11-19 - P. Łukasiewicz Tagi:
Mitsubishi Fuso Canter, auto stworzone do zadań transportowych, zasili szeregi floty firmy Frito Lay Poland, będącej częścią PepsiCo Inc. Frito Lay zajmuje się produkcją oraz dystrybucją słonych przekąsek (chipsów, chrupek oraz frytek ziemniaczanych), do których przewozu potrzebuje dużej floty. W tym roku zdecydowali się na jej poszerzenie o 24 auta Mitsubishi Fuso Canter, które będą krążyły po całej Polsce dostarczając produkty Frito Lay do supermarketów oraz małych sklepów. Oficjalne przekazanie aut odbyło się 10 listopada bieżącego roku w Warszawie.
24 jednakowe Cantery, oznakowane logo „Lays”, czekały na swoich kierowców na terenie serwisu Mercedes-Benz Warszawa. Jednakże zanim ruszyły w trasę, ich kierowcy mieli okazję poznać samochód oraz jego sposób użytkowania od strony teoretycznej. Igor Kaczorkiewicz z DaimlerChrysler Automotive Polska, menedżer ds. sprzedaży i marketingu Mitsubishi Fuso, zaprezentował im wszelki praktyczne aspekty obsługi Canterów. Następnie oficjalnie przekazał kluczyki panu Radosławowi Kraciukowi, specjaliście ds. zarządzania taborem samochodowym Frito Lay Poland i 24 Cantery odjechały w swoją pierwszą trasę.
3,5-tonowe Cantery we flocie Frito Lay
Wszystkie Cantery, które znalazły się we flocie Frito Lay Poland, są modelami Mitsubishi Fuso Canter 3C13, a więc ich DMC wynosi 3,5 tony, a wyposażone są w komfortową kabinę pojedynczą, przeznaczoną dla 3 osób. Ekonomiczne i ekologiczne silniki o pojemności 2977 cm3, spełniające normę EURO 4, osiągają moc 125 KM. Ponieważ Frito Lay’owi zależało na zmaksymalizowaniu kubatury zabudowy, wybrano największy rozstaw osi - 3850 mm. Dzięki temu Canter, jako jedyny pojazd w swoim segmencie, mógł zostać wyposażony w 5,5-metrową zabudowę skrzyniową o wysokości 2200 mm. Jednakże to nie jedyny powód, dlaczego firma Frito Lay Poland, zdecydowała się na zakup Canterów. Mitsubishi Fuso Canter cechuje się niezawodnością, bezpieczeństwem oraz komfortem. Bezpieczeństwo zapewniają pasywne systemy bezpieczeństwa: Fuso Rise (Realized Impact Safety Evolution), trzypunktowe napinacze pasów bezpieczeństwa oraz nowe zewnętrzne lusterka o powiększonym polu widzenia. Ale również aktywne systemy, takie jak system zapobiegający blokowaniu się kół ABS, niezawodny hydrauliczny układ hamulcowy oraz hamulec silnikowy. Komfort zaś zapewniają m.in. amortyzowane fotel Isringhausen, regulowana kolumna kierownicy, szerokie wejście do kabiny po antypoślizgowych stopniach oraz ergonomiczny i funkcjonalny wygląd kabiny. Cantery Frito Lay będą intensywnie eksploatowane, dlatego wydajność i niezawodność była ważnym kryterium wyboru. Na specjalne życzenie klienta Cantery Frito Lay zostały wyposażone w większe 100-litrowe baki paliwa, co w połączeniu z dużą kubaturą zabudowy, z pewnością pozwoli na spore oszczędności. Dzięki długim okresom miedzy przeglądami - co 30 000 km - ich przestoje będą ograniczone do niezbędnego minimum. Auta otrzymały 3-letnią gwarancję ograniczoną do przebiegu 100 000 km. Wszelkich napraw można dokonywać w 18 autoryzowanych stacjach serwisowych Mitsubishi Fuso/Mercedes-Benz.
Cantery do zadań transportowych
Mitsubishi Fuso Canter ma nieograniczone możliwości zastosowań: może służyć jako pomoc drogowa, śmieciarka, wywrotka lub jako uniwersalny kontener. Jednakże ze względu na kompaktowe rozmiary pozwalające na łatwe manewrowanie oraz duży komfort kierowcy doskonale sprawdzają się przede wszystkim w transporcie dystrybucyjnym. Praca w tej gałęzi transportu bywa uciążliwa - kierowca ładuje towar, jedzie w trasę, a następnie kluczy po ciasnych miejskich uliczkach jeżdżąc od jednego klienta do drugiego. Z tego powodu dobra widoczność, ergonomiczność kabiny auta są niezwykle ważne. Mitsubishi Fuso Canter jest autem stworzonym do takiej pracy. Z tego powodu Frito Lay Poland, zdecydowało się rozszerzyć swoją flotę właśnie o ten model.
Wszystkie Cantery, które znalazły się we flocie Frito Lay Poland, są modelami Mitsubishi Fuso Canter 3C13, a więc ich DMC wynosi 3,5 tony, a wyposażone są w komfortową kabinę pojedynczą, przeznaczoną dla 3 osób. Ekonomiczne i ekologiczne silniki o pojemności 2977 cm3, spełniające normę EURO 4, osiągają moc 125 KM. Ponieważ Frito Lay’owi zależało na zmaksymalizowaniu kubatury zabudowy, wybrano największy rozstaw osi - 3850 mm. Dzięki temu Canter, jako jedyny pojazd w swoim segmencie, mógł zostać wyposażony w 5,5-metrową zabudowę skrzyniową o wysokości 2200 mm. Jednakże to nie jedyny powód, dlaczego firma Frito Lay Poland, zdecydowała się na zakup Canterów. Mitsubishi Fuso Canter cechuje się niezawodnością, bezpieczeństwem oraz komfortem. Bezpieczeństwo zapewniają pasywne systemy bezpieczeństwa: Fuso Rise (Realized Impact Safety Evolution), trzypunktowe napinacze pasów bezpieczeństwa oraz nowe zewnętrzne lusterka o powiększonym polu widzenia. Ale również aktywne systemy, takie jak system zapobiegający blokowaniu się kół ABS, niezawodny hydrauliczny układ hamulcowy oraz hamulec silnikowy. Komfort zaś zapewniają m.in. amortyzowane fotel Isringhausen, regulowana kolumna kierownicy, szerokie wejście do kabiny po antypoślizgowych stopniach oraz ergonomiczny i funkcjonalny wygląd kabiny. Cantery Frito Lay będą intensywnie eksploatowane, dlatego wydajność i niezawodność była ważnym kryterium wyboru. Na specjalne życzenie klienta Cantery Frito Lay zostały wyposażone w większe 100-litrowe baki paliwa, co w połączeniu z dużą kubaturą zabudowy, z pewnością pozwoli na spore oszczędności. Dzięki długim okresom miedzy przeglądami - co 30 000 km - ich przestoje będą ograniczone do niezbędnego minimum. Auta otrzymały 3-letnią gwarancję ograniczoną do przebiegu 100 000 km. Wszelkich napraw można dokonywać w 18 autoryzowanych stacjach serwisowych Mitsubishi Fuso/Mercedes-Benz.
Mitsubishi Fuso Canter ma nieograniczone możliwości zastosowań: może służyć jako pomoc drogowa, śmieciarka, wywrotka lub jako uniwersalny kontener. Jednakże ze względu na kompaktowe rozmiary pozwalające na łatwe manewrowanie oraz duży komfort kierowcy doskonale sprawdzają się przede wszystkim w transporcie dystrybucyjnym. Praca w tej gałęzi transportu bywa uciążliwa - kierowca ładuje towar, jedzie w trasę, a następnie kluczy po ciasnych miejskich uliczkach jeżdżąc od jednego klienta do drugiego. Z tego powodu dobra widoczność, ergonomiczność kabiny auta są niezwykle ważne. Mitsubishi Fuso Canter jest autem stworzonym do takiej pracy. Z tego powodu Frito Lay Poland, zdecydowało się rozszerzyć swoją flotę właśnie o ten model.
źródło: MMC Car Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Flota Frito Lay Poland powiększyła się o 24 Cantery
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit

