Flota » Sprzęt / technika » Flotowy system zarządzania Conti3600 Fleet Services ma już 5 lat i ponad 200 klientów
Flotowy system zarządzania Conti3600 Fleet Services ma już 5 lat i ponad 200 klientów
2015-03-23 - F. Bednarkiewicz Tagi: Opony, Zarządzanie, Continental
Continental oferuje flotom usługi doradztwa zakupowego, serwisu oraz kontroli stanu ogumienia w ramach programu Conti 3600 Fleet Services. I właśnie te usługi obchodzą teraz jubileusz - 5 lat po starcie programu należy do niego już ponad 200 flot.
„W ramach usługi Conti3600 współpracuje z nami w Polsce ponad 200 flot. Podpisując umowę Conti3600, klient sam decyduje, która część systemu jest dla niego ważna. Zdarza się, że flota, która samodzielnie zarządza ogumieniem w ramach Conti3600 korzysta z modułu ContiCasingManagement oraz w przypadku awarii - z ContiBreakdownService” - mówi Jacek Młodawski, Fleet Business Manager, Continental Opony Polska Co ważne, Conti3600 Fleet Services to program składający się z kilku modułów. Moduł ContiFitmentService oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, ContiCasingManagement umożliwia zarządzanie zużytymi oponami, ContiBreakdownService zapewnia obsługę w momencie awarii, a całość dopełnia ContiFleetReporting, w ramach którego oferowana jest kompleksowa analiza danych dotyczących zakupionych opon oraz wszystkich kosztów związanych z ich serwisem.
Co wybierają klienci? Największą popularnością wśród klientów Conti3600 Fleet Services cieszy się moduł ContiFitmentService, ponieważ firmy transportowe cenią doradztwo w zakresie doboru opon. Coraz popularniejszy staje się także moduł ContiFleetCheck, dzięki któremu menedżerowie flot otrzymują pełną informację na temat ogumienia floty.
„W ramach usługi Conti3600 współpracuje z nami w Polsce ponad 200 flot. Podpisując umowę Conti3600, klient sam decyduje, która część systemu jest dla niego ważna. Zdarza się, że flota, która samodzielnie zarządza ogumieniem w ramach Conti3600 korzysta z modułu ContiCasingManagement oraz w przypadku awarii - z ContiBreakdownService” - mówi Jacek Młodawski, Fleet Business Manager, Continental Opony Polska Co ważne, Conti3600 Fleet Services to program składający się z kilku modułów. Moduł ContiFitmentService oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, ContiCasingManagement umożliwia zarządzanie zużytymi oponami, ContiBreakdownService zapewnia obsługę w momencie awarii, a całość dopełnia ContiFleetReporting, w ramach którego oferowana jest kompleksowa analiza danych dotyczących zakupionych opon oraz wszystkich kosztów związanych z ich serwisem.
Co wybierają klienci? Największą popularnością wśród klientów Conti3600 Fleet Services cieszy się moduł ContiFitmentService, ponieważ firmy transportowe cenią doradztwo w zakresie doboru opon. Coraz popularniejszy staje się także moduł ContiFleetCheck, dzięki któremu menedżerowie flot otrzymują pełną informację na temat ogumienia floty.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Flotowy system zarządzania Conti3600 Fleet Services ma już 5 lat i ponad 200 klientów
Podobne: Flotowy system zarządzania Conti3600 Fleet Services ma już 5 lat i ponad 200 klientów
Trans Trade Żywiec przedłuża umowę z Continental »
Continental zaopatrzy w opony ponad 5100 pojazdów »
Aplikacja Goodyear eJob do flotowego zarządzania oponami »
Nowa opona Continental - 22.5 cala i jedynie 852 milimetry »
Podobne galerie: Flotowy system zarządzania Conti3600 Fleet Services ma już 5 lat i ponad 200 klientów
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Bentley
Newsletter
Galerie zdjęć