Flota  »  Aktualności  »  Ford: rozmowa z Davidem Biddlecombe - menagerem projektu ECOnetic
			
			
			
			 
									
					
					Ford: rozmowa z Davidem Biddlecombe - menagerem projektu ECOnetic
						- Ekologiczne rozwiązania, bardzo często pociągają za sobą konieczność wprowadzenia zaawansowanej techniki, która czyni konstrukcję samochodu bardziej skomplikowaną. Jak wpłynie to na koszty eksploatacji, jest to bowiem dość ważny czynnik dla przyszłych nabywców?
- Oczywiście. Przy pracach projektowych znaczącym elementem jest zrozumienie potrzeb przyszłych klientów i określenie celów, na których należy się skupić. Staraliśmy się tutaj być bardzo uważni. Chcieliśmy zrozumieć w jaki sposób samochód jest użytkowany i zwrócić szczególną uwagę na elementy, który są narażone na nadmierną eksploatację. Np. akumulatory, których używamy, są znacznie bardziej trwałe. Ponadto zastosowany rozrusznik został obliczony na 150 000 rozruchów, tymczasem zwyczajny rozrusznik wytrzymuje około 30 000 rozruchów.
- Jednym z elementów pakietu ECOnetic w nowym Focusie, są opony Michelin Energy Saver. Czy opony te charakteryzują się takimi samymi parametrami jak zwyczajne opony? - Nie jestem w tym temacie specjalistą, więc trudno mi się wypowiadać na temat szczegółowych specyfikacji tych opon. Nie znam tych danych, ale jestem pewien, że opony te muszą spełniać wszystkie wymogi, charakterystyczne również dla zwykłych opon. Tym samym nie wpływają one na sposób prowadzenia, albo długość drogi hamowania. - Amerykański Ford wprowadził już w USA dwa swoje modele, napędzane zestawem hybrydowym. Czy tu w Europie, zamierzacie konkurować z japońskimi markami na tym polu?
- Cóż, nie jest moją rolą komentować kwestie związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, bo nie tym się zajmuję. Jednak historyczna rola napędów hybrydowych tu w Europie jest znacznie mniejsza niż w USA. Jest to związane m.in. z faktem, iż tu w Europie, w oparciu o silniki Diesla, jesteśmy w stanie budować niezwykle oszczędne jednostki. Proszę też spojrzeć na cenę samochodu z klinkiem Diesla, a z napędem hybrydowym …
	
	
	
	
						- Czyli nie zobaczymy w następny dwóch trzech latach hybrydowego Forda w Europie?
- Nie mogę ani zaprzeczyć, ani potwierdzić tej informacji.
					
- Oczywiście. Przy pracach projektowych znaczącym elementem jest zrozumienie potrzeb przyszłych klientów i określenie celów, na których należy się skupić. Staraliśmy się tutaj być bardzo uważni. Chcieliśmy zrozumieć w jaki sposób samochód jest użytkowany i zwrócić szczególną uwagę na elementy, który są narażone na nadmierną eksploatację. Np. akumulatory, których używamy, są znacznie bardziej trwałe. Ponadto zastosowany rozrusznik został obliczony na 150 000 rozruchów, tymczasem zwyczajny rozrusznik wytrzymuje około 30 000 rozruchów.
- Jednym z elementów pakietu ECOnetic w nowym Focusie, są opony Michelin Energy Saver. Czy opony te charakteryzują się takimi samymi parametrami jak zwyczajne opony? - Nie jestem w tym temacie specjalistą, więc trudno mi się wypowiadać na temat szczegółowych specyfikacji tych opon. Nie znam tych danych, ale jestem pewien, że opony te muszą spełniać wszystkie wymogi, charakterystyczne również dla zwykłych opon. Tym samym nie wpływają one na sposób prowadzenia, albo długość drogi hamowania. - Amerykański Ford wprowadził już w USA dwa swoje modele, napędzane zestawem hybrydowym. Czy tu w Europie, zamierzacie konkurować z japońskimi markami na tym polu?
- Cóż, nie jest moją rolą komentować kwestie związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, bo nie tym się zajmuję. Jednak historyczna rola napędów hybrydowych tu w Europie jest znacznie mniejsza niż w USA. Jest to związane m.in. z faktem, iż tu w Europie, w oparciu o silniki Diesla, jesteśmy w stanie budować niezwykle oszczędne jednostki. Proszę też spojrzeć na cenę samochodu z klinkiem Diesla, a z napędem hybrydowym …
- Nie mogę ani zaprzeczyć, ani potwierdzić tej informacji.
źródło: Ford, fot. Cartype, Ford
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Ford: rozmowa z Davidem Biddlecombe - menagerem projektu ECOnetic
Podobne: Ford: rozmowa z Davidem Biddlecombe - menagerem projektu ECOnetic
				 Specjalna karta DKV dla samochodów elektrycznych - pionierska nowość »
Specjalna karta DKV dla samochodów elektrycznych - pionierska nowość »
					
					 Zakaz wjazdu do centrów miast dla starych samochodów jednak odwołany »
Zakaz wjazdu do centrów miast dla starych samochodów jednak odwołany »
					
					 Audi produkuje własne paliwo, bez udziału ropy naftowej »
Audi produkuje własne paliwo, bez udziału ropy naftowej »
					
					 Zakaz wjazdu do centrów miast dla starych samochodów »
Zakaz wjazdu do centrów miast dla starych samochodów »
					
				Podobne galerie: Ford: rozmowa z Davidem Biddlecombe - menagerem projektu ECOnetic
				 Ford Transit VIII generacji - długo wyczekiwana nowość »
Ford Transit VIII generacji - długo wyczekiwana nowość »
					
					 Nowy Ford Transit na rynek amerykański - Englishman in New York »
Nowy Ford Transit na rynek amerykański - Englishman in New York »
					
					 Ford Transit Connect - zdobędzie popularność także w Polsce? »
Ford Transit Connect - zdobędzie popularność także w Polsce? »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit Ford
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
 Ford Econetic
Ford Econetic Ford Fiesta Van Econetic
Ford Fiesta Van Econetic Ford Fiesta Van Econetic
Ford Fiesta Van Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic Ford Mondeo Econetic
Ford Mondeo Econetic 
						
						 
						
						 Tapety Ford
						
						Tapety Ford  Ford Mustang - przepiękne concept cars z 2003 roku
Ford Mustang - przepiękne concept cars z 2003 roku  BMW S1000RR
BMW S1000RR  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Tapety Citroen
Tapety Citroen  
 
			
 
 
			