Flota » Aktualności » GM wprowadza Chevroleta na rynek koreański

GM wprowadza Chevroleta na rynek koreański
2010-05-02 - P. Grzelak Tagi: Chevrolet, Rynek, Chevrolet Camaro
Chevrolet, czołowa, międzynarodowa marka koncernu General Motors, zostanie wprowadzona na koreański rynek w roku 2011.
Zobacz także: Chevrolet Camaro SS model 2010 »Oświadczenie to zostało dziś złożone przez prezesa pełniącego także funkcję CEO firmy GM DAT, Mike’a Arcamone, przy okazji konferencji prasowej, zorganizowanej w związku z otwarciem międzynarodowych targów samochodowych w Busan.
„Wprowadzenie na rynek koreański marki Chevrolet pozwoli dostarczać naszym klientom modele ze światowej oferty marki, zapewniając im większy wybór podczas zakupu” - twierdzi Arcamone.
„Umożliwi nam to, jako firmie GM DAT, zwiększyć naszą sprzedaż, a także nasz udział w krajowym rynku samochodowym, zwiększając jednocześnie dochody, tworząc nowe miejsca pracy i zapewniając nowe inwestycje na rynku krajowym. Uważamy, że krok ten jest kluczem do długofalowego sukcesu naszej firmy.” Jako przykład produktu, który może zdobyć popularność wśród koreańskich kierowców jest prezentowany na stoisku GM DAT Chevrolet Camaro. Ten popularny samochód sportowy wejdzie do sprzedaży na rynku koreańskim w roku 2011.
„Zgodnie z przeprowadzonymi przez nas badaniami rynku, połowa Koreańczyków zna markę, a ponad 80% rozpoznaje charakterystyczne logo Chevroleta.” - mowi Arcamone. „Wszystko to wskazuje na istniejący już w tej chwili, pozytywny odbiór marki Chevrolet przez koreańskich klientów. Liczymy, że wprowadzenie marki stworzy ogromy potencjał sprzedaży samochodów spod znaku Chevroleta na koreańskim rynku.”
Arcamone podkreśla, że posunięcie to nie oznacza zamiany jednej marki na inną, lecz ich koegzystencję. „Nasza decyzja o wprowadzeniu marki Chevrolet na rynek koreański leży w dobrze pojętym interesie GM DAT i całej Korei” - stwierdził.
Stworzona w roku 1911 przez słynnego kierowcę wyścigowego Louisa Chevroleta marka stała się jedną z czterech flagowych marek GM. W zeszłym roku samochody marki Chevrolet stanowiły 44% całkowitej sprzedaży koncernu GM. W stosunku do roku poprzedniego ich sprzedaż wzrosła o 21%.
„GM wprowadza na rynek koreański nową markę, by wzmocnić naszą pozycję na rynku krajowym” - twierdzi Tim Lee, dyrektor ds. operacji globalnych. „W zeszłym roku w 130 krajach sprzedano 3,3 miliona Chevroletów, co sprawiło, że marka ta stała się czwartą najbardziej popularną, globalną marką samochodów.Sukcesy nowego, kompaktowego sedana, Chevroleta Cruze, oraz najnowszego Sparka, przyczyniły się do tego, że Chevrolet stał się jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych na świecie. Sprzedaż samochodów spod znaku Chevroleta była w roku 2009 dwukrotnie większa od tej, jaką zanotowano w roku 2005.„Chevrolet cieszy się popularnością i świętuje triumfy zarówno na „dojrzałych” rynkach samochodowych w Europie i Ameryce Północnej, jak i na rynkach wschodzących Azji Południowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej. „Jesteśmy pewni, że pojawienie się marki Chevrolet rozpocznie nową erę motoryzacji w Korei.”
Zobacz także: Chevrolet Camaro SS model 2010 »
„Umożliwi nam to, jako firmie GM DAT, zwiększyć naszą sprzedaż, a także nasz udział w krajowym rynku samochodowym, zwiększając jednocześnie dochody, tworząc nowe miejsca pracy i zapewniając nowe inwestycje na rynku krajowym. Uważamy, że krok ten jest kluczem do długofalowego sukcesu naszej firmy.” Jako przykład produktu, który może zdobyć popularność wśród koreańskich kierowców jest prezentowany na stoisku GM DAT Chevrolet Camaro. Ten popularny samochód sportowy wejdzie do sprzedaży na rynku koreańskim w roku 2011.
„Zgodnie z przeprowadzonymi przez nas badaniami rynku, połowa Koreańczyków zna markę, a ponad 80% rozpoznaje charakterystyczne logo Chevroleta.” - mowi Arcamone. „Wszystko to wskazuje na istniejący już w tej chwili, pozytywny odbiór marki Chevrolet przez koreańskich klientów. Liczymy, że wprowadzenie marki stworzy ogromy potencjał sprzedaży samochodów spod znaku Chevroleta na koreańskim rynku.”
Stworzona w roku 1911 przez słynnego kierowcę wyścigowego Louisa Chevroleta marka stała się jedną z czterech flagowych marek GM. W zeszłym roku samochody marki Chevrolet stanowiły 44% całkowitej sprzedaży koncernu GM. W stosunku do roku poprzedniego ich sprzedaż wzrosła o 21%.
„GM wprowadza na rynek koreański nową markę, by wzmocnić naszą pozycję na rynku krajowym” - twierdzi Tim Lee, dyrektor ds. operacji globalnych. „W zeszłym roku w 130 krajach sprzedano 3,3 miliona Chevroletów, co sprawiło, że marka ta stała się czwartą najbardziej popularną, globalną marką samochodów.Sukcesy nowego, kompaktowego sedana, Chevroleta Cruze, oraz najnowszego Sparka, przyczyniły się do tego, że Chevrolet stał się jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych na świecie. Sprzedaż samochodów spod znaku Chevroleta była w roku 2009 dwukrotnie większa od tej, jaką zanotowano w roku 2005.„Chevrolet cieszy się popularnością i świętuje triumfy zarówno na „dojrzałych” rynkach samochodowych w Europie i Ameryce Północnej, jak i na rynkach wschodzących Azji Południowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej. „Jesteśmy pewni, że pojawienie się marki Chevrolet rozpocznie nową erę motoryzacji w Korei.”
źródło: GM, fot. GM
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
GM wprowadza Chevroleta na rynek koreański
Podobne: GM wprowadza Chevroleta na rynek koreański




Podobne galerie: GM wprowadza Chevroleta na rynek koreański



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Chevrolet
Galerie zdjęć
Newsletter