Flota » Aktualności » Garmin - 20 lat innowacji

W tym roku Garmin obchodzi 20-lecie swojego istnienia. Przez wiele lat działalności firma zgromadziła na swoim koncie wiele nagród oraz wyróżnień, a co najważniejsze nieustannie cieszy się uznaniem klientów. Dzięki temu Garmin zyskał miano globalnego lidera w dziedzinie nawigacji satelitarnej. Z okazji jubileuszu powstał film, przedstawiający historię firmy Garmin.
Już od 1989 roku działalność Garmin opiera się na dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań technologicznych. „Od 20 lat dostarczamy klientom innowacyjne, niezawodne, a przy tym łatwe w obsłudze odbiorniki GPS” - mówi Cliff Pemble - Prezes i Dyrektor ds. Operacyjnych Garmin. Założycielami firmy są Gary Burrell oraz Dr Min Kao. Ich wizją było stworzenie urządzeń GPS, które staną się niezastąpionymi pomocnikami w codziennym życiu i przestaną kojarzyć się jedynie z wyposażeniem wojskowym. Obecnie Garmin jako jedyny w branży produkuje odbiorniki pomocne podczas podróży samochodem, żeglowania, wycieczki rowerowej, a nawet treningu sportowego. Jednak z filmu wynika, iż jeszcze 10 lat temu nikt nie spodziewał się tak dynamicznego rozwoju rynku nawigacji satelitarnej. Zdaniem pracowników firmy to nie koniec rewolucyjnych rozwiązań. Wiele jest jeszcze do osiągnięcia, a Garmin w trosce o swoich klientów chce dać im to, co najlepsze. Obecnie ludzie z całego świata chętnie sięgają po rozwiązania oferowane przez producenta. Bez wątpienia przyczyniło się do tego zaufanie, jakim użytkownicy obdarzyli odbiorniki GPS marki Garmin.
Pozycję Garmin jako globalnego lidera w dziedzinie technologii GPS potwierdzają wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych przez Canalys - wiodącą, niezależną firmę analityczną. „Udział Garmin w rynku nawigacji satelitarnej w 2008 roku wzrósł do 32,9%, podczas gdy w 2007 roku wynosił 27,5%” - komentuje Chris Jones - Zastępca Prezesa i Główny Analityk Canalys. Warto również zauważyć, że wyniki badań dotyczą tylko i wyłącznie urządzeń nawigacji satelitarnej z segmentu samochodowego. Nie uwzględniają one danych dotyczących odbiorników GPS z segmentu turystycznego, sportowego, czy też morskiego. Oznacza to, że rzeczywisty udział Garmin w rynku nawigacji satelitarnej jest jeszcze wyższy.
Film, który powstał z okazji jubileuszu, przedstawia kierunki rozwoju firmy od początku jej istnienia. Aby dowiedzieć się więcej o historii Garmin, zapraszamy do obejrzenia filmu: www8.garmin.com/buzz/timeline.
Już od 1989 roku działalność Garmin opiera się na dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań technologicznych. „Od 20 lat dostarczamy klientom innowacyjne, niezawodne, a przy tym łatwe w obsłudze odbiorniki GPS” - mówi Cliff Pemble - Prezes i Dyrektor ds. Operacyjnych Garmin. Założycielami firmy są Gary Burrell oraz Dr Min Kao. Ich wizją było stworzenie urządzeń GPS, które staną się niezastąpionymi pomocnikami w codziennym życiu i przestaną kojarzyć się jedynie z wyposażeniem wojskowym. Obecnie Garmin jako jedyny w branży produkuje odbiorniki pomocne podczas podróży samochodem, żeglowania, wycieczki rowerowej, a nawet treningu sportowego. Jednak z filmu wynika, iż jeszcze 10 lat temu nikt nie spodziewał się tak dynamicznego rozwoju rynku nawigacji satelitarnej. Zdaniem pracowników firmy to nie koniec rewolucyjnych rozwiązań. Wiele jest jeszcze do osiągnięcia, a Garmin w trosce o swoich klientów chce dać im to, co najlepsze. Obecnie ludzie z całego świata chętnie sięgają po rozwiązania oferowane przez producenta. Bez wątpienia przyczyniło się do tego zaufanie, jakim użytkownicy obdarzyli odbiorniki GPS marki Garmin.
Pozycję Garmin jako globalnego lidera w dziedzinie technologii GPS potwierdzają wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych przez Canalys - wiodącą, niezależną firmę analityczną. „Udział Garmin w rynku nawigacji satelitarnej w 2008 roku wzrósł do 32,9%, podczas gdy w 2007 roku wynosił 27,5%” - komentuje Chris Jones - Zastępca Prezesa i Główny Analityk Canalys. Warto również zauważyć, że wyniki badań dotyczą tylko i wyłącznie urządzeń nawigacji satelitarnej z segmentu samochodowego. Nie uwzględniają one danych dotyczących odbiorników GPS z segmentu turystycznego, sportowego, czy też morskiego. Oznacza to, że rzeczywisty udział Garmin w rynku nawigacji satelitarnej jest jeszcze wyższy.
źródło: Garmin Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Garmin - 20 lat innowacji
Podobne: Garmin - 20 lat innowacji




Podobne galerie: Garmin - 20 lat innowacji



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter