Flota  »  Aktualności  »  Green Drive - społeczna kampania dla firm transportowych

Green Drive - społeczna kampania dla firm transportowych

2013-07-05 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Eksploatacja, Transport drogowy, Zużycie paliwa
Fundacja Trans.org rusza z nową kampanią społeczną Green Drive. Inicjatorzy akcji chcą przy jej pomocy wskazać firmom transportowym możliwości obniżenia wydatków na paliwo nawet o 20 proc. Celem kampanii ma być także zmniejszenie negatywnego wpływu samochodów ciężarowych na środowisko naturalne.
Każda firma transportowa, która dołączy do akcji może korzystać z bezpłatnych materiałów edukacyjnych dostępnych na stronie internetowej www.green-drive.eu. Materiały edukacyjne w postaci filmików wideo, kursów internetowych oraz poradników prezentują sprawdzone sposoby na oszczędzanie paliwa.

Ponadto organizatorzy oferują przewoźnikom darmowe szkolenia z ekonomicznej jazdy dla kierowców zawodowych. Z kolei na właścicieli firm, księgowych i osób zarządzających transportem czeka kompleksowe szkolenie z oszczędzania paliwa, które obejmie nie tylko ecodriving, ale również takie tematy jak: aerodynamika pojazdu, mocowanie ładunku, przygotowanie pojazdu do trasy, planowanie trasy itp. Również te szkolenia są darmowe.
Zapisów dokonywać można na stronie internetowej www.green-drive.eu. Decyduje kolejność zgłoszeń. Kampania społeczna Green Drive prowadzona jest przez Fundację Trans.org, która organizuje także inne akcje skierowane dla branży transportowej: Rzetelny Przewoźnik oraz Zdrowy Kierowca. Szczegóły na stronie www.trans.org.



źródło: Trans.org

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Green Drive - społeczna kampania dla firm transportowych