Flota  »  Aktualności  »  Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów
Hella

Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów

2010-09-12 - P. Grzelak     Tagi: Rynek, Hella
Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów, wprowadzając sprawdzanie dostępności produktów on-line.

W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.

W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line. Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie.

Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.

Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).

Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).



źródło: Hella Polska

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów