Flota » Aktualności » Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów

Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów, wprowadzając sprawdzanie dostępności produktów on-line.
W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.
W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line. Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie.
Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.
Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).
Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).
W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.
W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line. Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie.
Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.
Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).
Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).
źródło: Hella Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów
Podobne: Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów




Podobne galerie: Hella Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

