Flota » Aktualności » Hyundai i20 otrzymuje Złoty Laur 2009

Hyundai i20 otrzymuje Złoty Laur 2009
2009-11-19 - P. Grzelak Tagi: Hyundai, Plebiscyty, Konkursy, Hyundai i20
Hyundai i20 zdobył nagrodę ‘Złoty Laur 2009’ w konkursie „Laur Konsumenta i Klienta”, organizowanym przez dodatek do dziennika Rzeczpospolita - Rzecz o Biznesie.
Miejski samochód Hyundaia zwyciężył w kategorii ‘Samochody Segmentu B’ potwierdzając, iż jest autem godnym zaufania i docenionym także na polskim rynku.
Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani są w oparciu o badania popularności produktów przeprowadzane wśród Klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki. "Laur Konsumenta i Klienta" to największy program konsumencki w kraju - ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według Klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku.
Model i20 trafił do sprzedaży w marcu 2009r jako kolejny samochód z rodziny ‘i’ obok kompaktowego i30 oraz mikrovana i10. Zaprojektowany przez europejskich projektantów i20 to samochód z pomysłem - charakteryzuje go uniwersalna stylistyka, eleganckie wnętrze, dynamika jazdy oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie) - potwierdzony najwyższą notą 5-ciu gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.
Wysoki komfort i funkcjonalność zapewniają m.in. klimatyzacja, zestaw stereo z odtwarzaczem CD/MP3 i zintegrowanym wyświetlaczem, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, regulowana wysokość fotela kierowcy, pojemny bagażnik.
Nie jest to pierwszy dowód uznania Klientów dla marki Hyundai. Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii ‘Samochody Segmentu C’ w ubiegłorocznej edycji konkursu.
Miejski samochód Hyundaia zwyciężył w kategorii ‘Samochody Segmentu B’ potwierdzając, iż jest autem godnym zaufania i docenionym także na polskim rynku.
Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani są w oparciu o badania popularności produktów przeprowadzane wśród Klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki. "Laur Konsumenta i Klienta" to największy program konsumencki w kraju - ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według Klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku.
Model i20 trafił do sprzedaży w marcu 2009r jako kolejny samochód z rodziny ‘i’ obok kompaktowego i30 oraz mikrovana i10. Zaprojektowany przez europejskich projektantów i20 to samochód z pomysłem - charakteryzuje go uniwersalna stylistyka, eleganckie wnętrze, dynamika jazdy oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie) - potwierdzony najwyższą notą 5-ciu gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.
Wysoki komfort i funkcjonalność zapewniają m.in. klimatyzacja, zestaw stereo z odtwarzaczem CD/MP3 i zintegrowanym wyświetlaczem, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, regulowana wysokość fotela kierowcy, pojemny bagażnik.
Nie jest to pierwszy dowód uznania Klientów dla marki Hyundai. Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii ‘Samochody Segmentu C’ w ubiegłorocznej edycji konkursu.
źródło: Hyundai
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hyundai i20 otrzymuje Złoty Laur 2009
Podobne: Hyundai i20 otrzymuje Złoty Laur 2009




Podobne galerie: Hyundai i20 otrzymuje Złoty Laur 2009



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Hyundai
Newsletter
Galerie zdjęć