Flota  »  Paliwa  »  Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm
Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm

Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm

2007-05-24 - P. Łukasiewicz     Tagi:
Polski rynek jest wśród dostawców kart paliwowych identyfikowany jako posiadający największy potencjał rozwoju w Europie. Tylko jedna dziesiąta paliwa jest kupowana na stacjach przy użyciu kart paliwowych lub kredytowych kart partnerskich (łączących w sobie zalety karty paliwowej i karty kredytowej - karty takie wydawane są przez banki przy współpracy z dostawcami paliw).

Polska jest także sporo poniżej średniej europejskiej w ilości kart paliwowych na auto firmowe. Jednakże - jak podaje europejski Datamonitor - prawie połowa polskich Fleet Managerów otrzymała w ciągu ostatniego roku ofertę współpracy od dostawców kart paliwowych - przed dostawcami kart paliwowych stoi potężna grupa potencjalnych klientów.



źródło: www.fleeteurope.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm