
Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm
2007-05-24 - P. Łukasiewicz Tagi:
Polski rynek jest wśród dostawców kart paliwowych identyfikowany jako posiadający największy potencjał rozwoju w Europie. Tylko jedna dziesiąta paliwa jest kupowana na stacjach przy użyciu kart paliwowych lub kredytowych kart partnerskich (łączących w sobie zalety karty paliwowej i karty kredytowej - karty takie wydawane są przez banki przy współpracy z dostawcami paliw).
Polska jest także sporo poniżej średniej europejskiej w ilości kart paliwowych na auto firmowe. Jednakże - jak podaje europejski Datamonitor - prawie połowa polskich Fleet Managerów otrzymała w ciągu ostatniego roku ofertę współpracy od dostawców kart paliwowych - przed dostawcami kart paliwowych stoi potężna grupa potencjalnych klientów.
Polska jest także sporo poniżej średniej europejskiej w ilości kart paliwowych na auto firmowe. Jednakże - jak podaje europejski Datamonitor - prawie połowa polskich Fleet Managerów otrzymała w ciągu ostatniego roku ofertę współpracy od dostawców kart paliwowych - przed dostawcami kart paliwowych stoi potężna grupa potencjalnych klientów.
źródło: www.fleeteurope.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Karty paliwowe niepopularne wśród polskich firm
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit