Flota  »  Aktualności  »  Lody i mrożonki Nestle z całkowicie elektrycznych Renault Midlum
			
			
			
			 
									
					
					Lody i mrożonki Nestle z całkowicie elektrycznych Renault Midlum
							2012-07-15 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Renault, Ciężarówki, Technologia, Pojazdy elektryczne, Renault Midlum, Dystrybucja
						
						
						Amerykańskie dziecki każdego letniego dnia cierpliwie wyczekują charakterystycznej melodyjki zwiastującej przyjazd ciężarówki z lodami. Żywot szwajcarskich dzieci niestety nie wygląda już tak różowo - już wkrótce nie będą one mogły usłyszeć nawet dźwięku silnika ciężarówki z lodami, a co dopiero jakiejkolwiek melodyjki...
						W czerwcu na placu federalnym (Bundesplatz) w Bernie Nestle Switzerland wraz z Renault Trucks zaprezentowali bowiem pierwszy egzemplarz eksperymentalnego pojazdu nazwanego e-Truck. Pojazd ten jest wynikiem połączenia 13-tonowego, elektrycznego w 100% Renault Midlum z chłodnią, również w pełni zasilaną energią elektryczną.
						Już wkrótce, bo we wrześniu, do floty Nestle dołączy drugi taki pojazd. Obie maszyny ramię w ramię zajmą się bezszelestnym dostarczaniem lodów i mrożonek Nestle Frisco-Findus. Oba pojazdy będą mogły przewozić 3 tony lodów i mrożonek przemieszczając się codziennie między 30-50 sklepami w obrębie  60-100 km. Pierwszy pojazd rozpocznie pracę już w lipcu na terenie Zürichu, a jego „brat bliźniak” trafi we wrześniu do Lozanny.
	
	
	
	
						Wprowadzając do eksploatacji oba pojazdy Renault Trucks i Nestle Switzerland wspierają rozwój przyjaznego środowisku transportu na terenie Szwajcarii. Oba pojazdy Renault Midlum 13 ton są wyposażone w chłodnie zasilane energią elektryczną, co bardzo ułatwi ich pracę w mieście. Oznacza to bowiem, że nie będą emitować do atmosfery CO2 i są wyjątkowo ciche. Silnik rozwija moc 103 kW, a  maksymalna prędkość wynosi 90 km/h.Dodatkowo pojazdy są wyposażone w system, dzięki któremu odzyskują energię w czasie hamowania. Całkowita pojemność  podwójnego akumulatora litowo-jonowego wynosi 170 kWh, co przekłada się za zasięg operacyjny rzędu 140 km, przy czym ładowanie w standardowej stacji trwa 8 godzin. 
			
					
					
źródło: Samar; foto: Renault Trucks
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Lody i mrożonki Nestle z całkowicie elektrycznych Renault Midlum
Podobne: Lody i mrożonki Nestle z całkowicie elektrycznych Renault Midlum
				 Zautomatyzowana skrzynia biegów z przełożeniami pełzającymi - ruszy z miejsca nawet 325 ton »
Zautomatyzowana skrzynia biegów z przełożeniami pełzającymi - ruszy z miejsca nawet 325 ton »
					
					 Scania oraz Ericsson będą wspólnie budowali ciężarówki z autopilotem »
Scania oraz Ericsson będą wspólnie budowali ciężarówki z autopilotem »
					
					 Układ 6x4 z podnoszoną trzecią osią - nowość od Volvo Trucks »
Układ 6x4 z podnoszoną trzecią osią - nowość od Volvo Trucks »
					
				Podobne galerie: Lody i mrożonki Nestle z całkowicie elektrycznych Renault Midlum
				 Renault serii C - ekipa budowlana na każdą okazję »
Renault serii C - ekipa budowlana na każdą okazję »
					
					 Renault serii D - francuska szkoła dystrybuowania »
Renault serii D - francuska szkoła dystrybuowania »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit Renault
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			








 
						
						 
						
						 Tapety Renault
						
						Tapety Renault  Tapety Toyota
Tapety Toyota  Grand Prix Węgier - Hungaroring - Pitbabes
Grand Prix Węgier - Hungaroring - Pitbabes  GP Turcji - Istambuł - Wyścig
GP Turcji - Istambuł - Wyścig  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! 
 
			
 
 
			