Flota  »  Aktualności  »  Lublin do lamusa - polska premiera LUBO

Lublin do lamusa - polska premiera LUBO

2007-05-16 - P. Łukasiewicz     Tagi:
Fabryka INTRALL Polska Sp. z o.o. z Lublina wyruszyła na podbój Europy i świata z nową ofertą. Co będzie orężem? LUBO - nowoczesny pojazd dostawczy w segmencie 2.9 t - 4.6 t.

Elastyczność wobec wymagań klienta to główna cecha charakteryzująca nowy samochód dostawczy LUBO. Pojazd będzie dostępny w ok. 30 wersjach.
  • "Podwozie" jest uniwersalnym samochodem gotowym pod zabudowę, np. wywrotka 3 - stronnie przechylana, holownik, dźwig itd. Rama LUBO jest nitowana i ma nowy profil. Nitowanie zapewnia łatwość unifikacji i niższe koszty produkcji.
  • "Skrzyniowy" - zaspokoi potrzeby użytkownika dzięki dużej przestrzeni ładunkowej, którą można zaadaptować do przewozu np. materiałów budowlanych.
  • "Kontener" jest idealny do przewozu żywności (posiada wersję z chłodnią lub izotermą).
  • "Brygadowy", czyli idealne rozwiązanie dla ekip remontowo-budowlanych, służb publicznych i drogowych, itp. dzięki podwójnej kabinie i możliwości zabudowy podwozia róznymi typami zabudów w zależności od zapotrzebowań klientów.
  • "Bus" - wyposażony w miejsca siedzące dla 9 do 16 pasażerów ceniących sobie wygodę i komfort jazdy na krótkich i dalekich dystansach.
  • "Furgon" - służy do przewozu towarów o objętości od 6.9 m³ do 14.2m³.

Dzięki temu, że zegary deski rozdzielczej znajdują się na środku kokpitu wszystkie wersje LUBO można łatwo, szybko i tanio zaadaptować do ruchu lewostronnego.

Jednakże nie tylko walory użytkowe były intencją konstruktorów. Opływowy i modernistyczny design nadaje mu atrakcyjną sylwetkę. LUBO z dumą prezentuje się na tle innych nowoczesnych marek. Atrakcyjny, młody wygląd wzmocniony jest cynkowaną blachą co zapewnia odporność na korozję.
Serce LUBO, czyli moc do wyboru.

LUBO może posiadać 3 rodzaje silników. Pierwszy z nich to wysokoprężny silnik diesla „Andoria” ADCR o pojemności 2636cm3 o mocy 85 kW z bezpośrednim wtryskiem , z systemem common rail i turbodoładowaniem. Silnik ten dysponuje max. momentem obrotowym o wartości 270 Nm w zakresie od 1600 do 2500 obr./min. Wraz z silnikiem Andorii montowana jest 5 - biegowa skrzynia EATON 2405. Dwa kolejne to silniki IVECO: F1A o pojemności 2300cm3 i mocy 85 kW oraz F1C o pojemności 3000cm3 i mocy 107 kW. Oba silniki IVECO mają bezpośredni wtrysk, system common rail firmy Bosch, system wtryskowy Bosch i turbodoładowanie. Wszystkie silniki spełniają normę EURO IV, są ekonomiczne i niezwykle ciche.
LUBO - bezpieczny i wygodny

Bezpieczeństwo i komfort jazdy spełniają wymogi na miarę XXI wieku. Systemy ABS i EBD, wspomaganie kierownicy oraz poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów to tylko standard. Wszystkie modele LUBO, za wyjątkiem najlżejszego modelu 2,9T, posiadają 16-calowe koła, są wyposażone w skuteczny układ hamulcowy (z przodu hamulce hydrauliczne tarczowe, natomiast z tyłu bębnowe). Dla klientów przewożących cięższe towary LUBO oferuje podwójne (bliźniacze) koła na tylniej osi.
Każdy z samochodów może być wyposażony w wydajną klimatyzację, która zapewni komfortowe warunki jazdy. Duża ilość łatwo dostępnych półek i skrytek zwiększa funkcjonalność wnętrza. Duże reflektory nie są tylko znakiem rozpoznawczym nowej marki, ale przede wszystkim zapewniają doskonałą widoczność w czasie nocnej jazdy.

Dodatkowe reflektory przeciwmgielne umożliwiają bezpieczną jazdę w trudnych warunkach pogodowych. LUBO jest przede wszystkim samochodem użytkowym, dlatego wyposażono go w czujnik parkowania. Dla bardziej wymagających przewidziano instalację kamery pozwalającej przy włączonym wstecznym biegu obserwować na monitorze zestawu wskaźników przestrzeń z tyłu pojazdu. Samochód przygotowano do instalacji dowolnych systemów audio, a w wersjach osobowych także video.

Produkcja LUBO ruszyć ma w maju 2008 roku. Przewidywana wielkość produkcji to 20 tysięcy rocznie. Większość trafiać ma na eksport.

Około 4 tys. powinno znaleźć nabywców w Polsce. Dzięki temu nowy dostawczy pojazd z Lublina stanie się liderem na krajowym rynku samochodów dostawczych. Lubo trafiać będzie przede wszystkim do Rosji, Włoch, Niemiec, Czech, Bułgarii i Słowacji oraz do niektórych krajów Bliskiego Wschodu i Afryki.




źródło: www.intrall.eu

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lublin do lamusa - polska premiera LUBO

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit