Flota » Aktualności » Lublin do lamusa - polska premiera LUBO

Lublin do lamusa - polska premiera LUBO
2007-05-16 - P. Łukasiewicz Tagi:
Fabryka INTRALL Polska Sp. z o.o. z Lublina wyruszyła na podbój Europy i świata z nową ofertą. Co będzie orężem? LUBO - nowoczesny pojazd dostawczy w segmencie 2.9 t - 4.6 t.
Elastyczność wobec wymagań klienta to główna cecha charakteryzująca nowy samochód dostawczy LUBO. Pojazd będzie dostępny w ok. 30 wersjach.
Elastyczność wobec wymagań klienta to główna cecha charakteryzująca nowy samochód dostawczy LUBO. Pojazd będzie dostępny w ok. 30 wersjach.
- "Podwozie" jest uniwersalnym samochodem gotowym pod zabudowę, np. wywrotka 3 - stronnie przechylana, holownik, dźwig itd. Rama LUBO jest nitowana i ma nowy profil. Nitowanie zapewnia łatwość unifikacji i niższe koszty produkcji.
- "Skrzyniowy" - zaspokoi potrzeby użytkownika dzięki dużej przestrzeni ładunkowej, którą można zaadaptować do przewozu np. materiałów budowlanych.
- "Kontener" jest idealny do przewozu żywności (posiada wersję z chłodnią lub izotermą).
- "Brygadowy", czyli idealne rozwiązanie dla ekip remontowo-budowlanych, służb publicznych i drogowych, itp. dzięki podwójnej kabinie i możliwości zabudowy podwozia róznymi typami zabudów w zależności od zapotrzebowań klientów.
- "Bus" - wyposażony w miejsca siedzące dla 9 do 16 pasażerów ceniących sobie wygodę i komfort jazdy na krótkich i dalekich dystansach.
- "Furgon" - służy do przewozu towarów o objętości od 6.9 m³ do 14.2m³.
Dzięki temu, że zegary deski rozdzielczej znajdują się na środku kokpitu wszystkie wersje LUBO można łatwo, szybko i tanio zaadaptować do ruchu lewostronnego.
Jednakże nie tylko walory użytkowe były intencją konstruktorów. Opływowy i modernistyczny design nadaje mu atrakcyjną sylwetkę. LUBO z dumą prezentuje się na tle innych nowoczesnych marek. Atrakcyjny, młody wygląd wzmocniony jest cynkowaną blachą co zapewnia odporność na korozję. Serce LUBO, czyli moc do wyboru.LUBO może posiadać 3 rodzaje silników. Pierwszy z nich to wysokoprężny silnik diesla „Andoria” ADCR o pojemności 2636cm3 o mocy 85 kW z bezpośrednim wtryskiem , z systemem common rail i turbodoładowaniem. Silnik ten dysponuje max. momentem obrotowym o wartości 270 Nm w zakresie od 1600 do 2500 obr./min. Wraz z silnikiem Andorii montowana jest 5 - biegowa skrzynia EATON 2405. Dwa kolejne to silniki IVECO: F1A o pojemności 2300cm3 i mocy 85 kW oraz F1C o pojemności 3000cm3 i mocy 107 kW. Oba silniki IVECO mają bezpośredni wtrysk, system common rail firmy Bosch, system wtryskowy Bosch i turbodoładowanie. Wszystkie silniki spełniają normę EURO IV, są ekonomiczne i niezwykle ciche.
Bezpieczeństwo i komfort jazdy spełniają wymogi na miarę XXI wieku. Systemy ABS i EBD, wspomaganie kierownicy oraz poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów to tylko standard. Wszystkie modele LUBO, za wyjątkiem najlżejszego modelu 2,9T, posiadają 16-calowe koła, są wyposażone w skuteczny układ hamulcowy (z przodu hamulce hydrauliczne tarczowe, natomiast z tyłu bębnowe). Dla klientów przewożących cięższe towary LUBO oferuje podwójne (bliźniacze) koła na tylniej osi.Każdy z samochodów może być wyposażony w wydajną klimatyzację, która zapewni komfortowe warunki jazdy. Duża ilość łatwo dostępnych półek i skrytek zwiększa funkcjonalność wnętrza. Duże reflektory nie są tylko znakiem rozpoznawczym nowej marki, ale przede wszystkim zapewniają doskonałą widoczność w czasie nocnej jazdy.
Dodatkowe reflektory przeciwmgielne umożliwiają bezpieczną jazdę w trudnych warunkach pogodowych. LUBO jest przede wszystkim samochodem użytkowym, dlatego wyposażono go w czujnik parkowania. Dla bardziej wymagających przewidziano instalację kamery pozwalającej przy włączonym wstecznym biegu obserwować na monitorze zestawu wskaźników przestrzeń z tyłu pojazdu. Samochód przygotowano do instalacji dowolnych systemów audio, a w wersjach osobowych także video.
Produkcja LUBO ruszyć ma w maju 2008 roku. Przewidywana wielkość produkcji to 20 tysięcy rocznie. Większość trafiać ma na eksport.
Około 4 tys. powinno znaleźć nabywców w Polsce. Dzięki temu nowy dostawczy pojazd z Lublina stanie się liderem na krajowym rynku samochodów dostawczych. Lubo trafiać będzie przede wszystkim do Rosji, Włoch, Niemiec, Czech, Bułgarii i Słowacji oraz do niektórych krajów Bliskiego Wschodu i Afryki.
źródło: www.intrall.eu
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lublin do lamusa - polska premiera LUBO
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter