Flota » Aktualności » Mitsubishi rozpoczyna nowy program dla klientów flotowych

Mitsubishi rozpoczyna nowy program dla klientów flotowych
2011-08-31 - P. Grzelak Tagi: Mitsubishi, Serwisowanie
Projekt o nazwie Serwisowy Program Flotowy ma na celu poprawienie jakości obsługi a w konsekwencji zwiększenie poziomu zadowolenia klientów instytucjonalnych.
Do nowego programu obsługi posprzedażnej mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku Trzech Diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup. Ten projekt jest uzupełnieniem funkcjonującego od 5 lat i stale udoskonalanego Programu Sprzedaży Zbiorowej, w ramach którego klienci flotowi są uprawnieni do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów.
Założenia Serwisowego Programu Flotowego zostaną spełnione między innymi dzięki wprowadzeniu rabatów na zakup oryginalnych części a także ujednoliceniu stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors. Inne zalety uczestnictwa w programie to pierwszeństwo w przyjęciu do serwisu oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.
Dzięki nowemu systemowi, klienci serwisujący samochody w kilku lub kilkunastu stacjach w Polsce, będą komunikować się i rozliczać tylko z jednym, wybranym przez siebie dilerem-opiekunem. Jest to możliwe dzięki współpracy i wzajemnym rozliczeniom między dilerami, które usprawnia nowa platforma komputerowa Auto Team.
Zaawansowana technicznie cyfrowa platforma komunikacji pomiędzy centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors o nazwie Auto Team jest istotnym narzędziem płynnego funkcjonowania programu.
Program adresowany jest zarówno do dużych klientów instytucjonalnych, jak i do właścicieli średnich i małych przedsiębiorstw.Dla dużych firm, które serwisują samochody w dowolnie wybranych placówkach MMC w całej Polsce przygotowano tak zwany Pakiet Ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju a do mniejszych firm adresowany jest Pakiet Regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.
„Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów.
Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów.” - mówi Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors, odpowiedzialna za projekt i wdrożenie programu.
W programie, który ruszył w ostatnim tygodniu sierpnia, biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Sieć autoryzowanych placówek tej marki składa się obecnie z 40 salonów sprzedaży i 44 stacji obsługi, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.
Do nowego programu obsługi posprzedażnej mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku Trzech Diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup. Ten projekt jest uzupełnieniem funkcjonującego od 5 lat i stale udoskonalanego Programu Sprzedaży Zbiorowej, w ramach którego klienci flotowi są uprawnieni do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów.
Założenia Serwisowego Programu Flotowego zostaną spełnione między innymi dzięki wprowadzeniu rabatów na zakup oryginalnych części a także ujednoliceniu stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors. Inne zalety uczestnictwa w programie to pierwszeństwo w przyjęciu do serwisu oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.
Dzięki nowemu systemowi, klienci serwisujący samochody w kilku lub kilkunastu stacjach w Polsce, będą komunikować się i rozliczać tylko z jednym, wybranym przez siebie dilerem-opiekunem. Jest to możliwe dzięki współpracy i wzajemnym rozliczeniom między dilerami, które usprawnia nowa platforma komputerowa Auto Team.
Program adresowany jest zarówno do dużych klientów instytucjonalnych, jak i do właścicieli średnich i małych przedsiębiorstw.Dla dużych firm, które serwisują samochody w dowolnie wybranych placówkach MMC w całej Polsce przygotowano tak zwany Pakiet Ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju a do mniejszych firm adresowany jest Pakiet Regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.
„Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów.
Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów.” - mówi Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors, odpowiedzialna za projekt i wdrożenie programu.
W programie, który ruszył w ostatnim tygodniu sierpnia, biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Sieć autoryzowanych placówek tej marki składa się obecnie z 40 salonów sprzedaży i 44 stacji obsługi, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.
źródło: Mitsubishi
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mitsubishi rozpoczyna nowy program dla klientów flotowych
Podobne: Mitsubishi rozpoczyna nowy program dla klientów flotowych


Podobne galerie: Mitsubishi rozpoczyna nowy program dla klientów flotowych



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mitsubishi
Newsletter
Galerie zdjęć