Flota » Aktualności » Nissan w Polsce: 20 proc. więcej sprzedanych aut w roku 2009
Nissan w Polsce: 20 proc. więcej sprzedanych aut w roku 2009
Nissan zakończył ubiegły rok z fenomenalnym wynikiem, prawie 20 procentowym wzrostem sprzedanych samochodów w stosunku do 2008 roku. Nabywców znalazło 12 168 Nissanów.
Gwiazdą sprzedaży 2009 roku jest bez wątpienia model Qashqai, którego Nissan sprzedał 5147 egzemplarzy. Popyt na ten model rośnie systematycznie od daty jego debiutu na rynku. W 2008 nabyło go 2769 osób, co oznacza niemalże podwojenie jego sprzedaży. Na dalszej kolejności sprzedaży znalazły się następujące modele: Micra (1654), NOTE (1600), Navara (1151) oraz X-Trail (625). Udział rynkowy Nissana za ubiegły rok wzrósł natomiast do 3,4%.
Szymon Waluś, Dyrektor Sprzedaży na Europę wschodnią i centralną tak skomentował zakończenie roku: “W roku tak trudnym - jakim bez wątpienia był rok 2009 - firma Nissan pokazała, że dysponując właściwymi produktami oraz strategią rynkową, rozwijać się można w każdych czasach. Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zwiększyć nasz udział rynkowy w regionie, sprzedaliśmy więcej samochodów niż kiedykolwiek przedtem, zrobiliśmy solidne postępy w rankingach satysfakcji klienta i zwiększyliśmy dochodowość naszej sieci dealerów.
Nissan Qashqai okazał się liderem w segmencie kompaktowych SUV w Europie Środkowej i Wschodniej, z 10 000 egzemplarzy sprzedanych w 2009 roku.
W Nowym Roku, dzięki udoskonalonemu modelowi Qashqai oraz szeregowi nowych modeli, oczekujemy 15% wzrostu biznesowego na obsługiwanych przez nas rynkach.”
Gwiazdą sprzedaży 2009 roku jest bez wątpienia model Qashqai, którego Nissan sprzedał 5147 egzemplarzy. Popyt na ten model rośnie systematycznie od daty jego debiutu na rynku. W 2008 nabyło go 2769 osób, co oznacza niemalże podwojenie jego sprzedaży. Na dalszej kolejności sprzedaży znalazły się następujące modele: Micra (1654), NOTE (1600), Navara (1151) oraz X-Trail (625). Udział rynkowy Nissana za ubiegły rok wzrósł natomiast do 3,4%.
Szymon Waluś, Dyrektor Sprzedaży na Europę wschodnią i centralną tak skomentował zakończenie roku: “W roku tak trudnym - jakim bez wątpienia był rok 2009 - firma Nissan pokazała, że dysponując właściwymi produktami oraz strategią rynkową, rozwijać się można w każdych czasach. Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zwiększyć nasz udział rynkowy w regionie, sprzedaliśmy więcej samochodów niż kiedykolwiek przedtem, zrobiliśmy solidne postępy w rankingach satysfakcji klienta i zwiększyliśmy dochodowość naszej sieci dealerów.
Nissan Qashqai okazał się liderem w segmencie kompaktowych SUV w Europie Środkowej i Wschodniej, z 10 000 egzemplarzy sprzedanych w 2009 roku.
źródło: Nissan
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Nissan w Polsce: 20 proc. więcej sprzedanych aut w roku 2009
Podobne: Nissan w Polsce: 20 proc. więcej sprzedanych aut w roku 2009
Ponad 10-procentowy wzrost branży CFM - wyniki PZWLP po III kwartale 2013 »
Sprzedaż paliw drastycznie spadła, czyli o efektach spowolnienia gospodarczego »
Polacy odwracają się od silników wysokoprężnych - niewielkie benzyniaki wracają do łask »
Rynek kredytów samochodych odżył i ma się dobrze »
Podobne galerie: Nissan w Polsce: 20 proc. więcej sprzedanych aut w roku 2009
Nissan NV300 - dostawczak w nowej odsłonie »
Nissan NP300 Navara - jeszcze bardziej osobowo-użytkowy »
Nissan NT500 - japoński, produkowany w Hiszpanii bliźniak francuskiego Renault »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Nissan
Newsletter
Galerie zdjęć