Flota  »  Aktualności  »  Nissan - akcja serwisowa
Nissan Note

Nissan - akcja serwisowa

2008-11-18 - D. Madejski     Tagi: Nissan, Akcje serwisowe
Przedsiębiorca Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Nissan X83 Primastar, E11 Note, J10 Qashqai oraz J10 Qashqai +2 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników. Polski dystrybutor marki Nissan poinformował, że w niektórych egzemplarzach modelu X83 Primastar stwierdzono wadę polegającą na możliwości pęknięcia łącznika linki hamulca postojowego i jej wysunięcia się z łącznika. W przypadku wystąpienia takiego zdarzenia hamulec postojowy przestanie działać.

Natomiast w modelach E11 Note, J10 Qashqai oraz J10 Qashqai +2, wyposażonych w silnik K9K stwierdzono ryzyko związane z prawdopodobnym niewłaściwym montażem łącznika w układzie paliwowym filtra cząstek stałych (DPF). W niektórych sytuacjach może to skutkować wyciekiem paliwa podczas procesu regeneracji tego filtra.
Kampania serwisowa na rynku polskim dotyczy 428 samochodów Nissan X83 Primastar oraz 8 samochodów Nissan E11 Note. Pozostałe modele nie były dostarczane konsumentom przez Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, choć mogli je oni nabyć w innych państwach.

Przedsiębiorca poinformował UOKiK, że klienci, którzy nabyli pojazdy objęte ww. kampaniami w NSCEE Kft. - Oddział w Polsce lub u jego dilerów, zostaną listownie zaproszeni do serwisów w celu dokonania bezpłatnego sprawdzenia i ewentualnej wymiany lub naprawy wadliwych elementów samochodu.



źródło: UOKiK; informacja: Mototarget

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan - akcja serwisowa