Flota  »  Aktualności  »  Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec
Reklama prasowa Castrol Magnatec

Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec

2007-10-10 - P. Łukasiewicz     Tagi:
8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji.

Ogólnopolska kampania obejmie telewizję, prasę motoryzacyjną i ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy pojawiły się już w „Auto Świecie” i tygodniku „Wprost”. Kolejne zobaczymy w magazynach branżowych: „Motor”, „Auto, Motor i Sport”, „Auto Moto”, „Auto Tuning Świat” i „Auto Tydzień”, a także w popularnych dziennikach, tygodnikach opinii i miesięcznikach, takich jak: „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Playboy”, „National Geographic”, „Focus” i „Gazeta Wyborcza”.

Reklama adresowana jest do osób, dla których najważniejsze jest niezawodne działanie samochodu oraz najlepsza ochrona silnika - zarówno na długiej trasie, jak i w codziennym miejskim ruchu, gdzie silnik narażony jest na duże obciążenie w cyklu pracy „gaz-hamulec”. Ochronę taką zapewnia technologia zawartych w oleju Castrol Magnatec Inteligentnych Molekuł oddziałujących bezpośrednio na elementy silnika najbardziej zagrożone uszkodzeniem w codziennej eksploatacji.

Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej z ubiegłego roku. Nowym akcentem jest logo Euro 2008 - firma Castrol jako sponsor piłkarskich Mistrzostw Europy wykorzystuje logotyp Euro w swoich materiałach promocyjnych. Adaptacją kreacji reklamowej zajęła się Gruppa 66 Ogilvy, media zakupił dom mediowy MindShare.



źródło: Castrol Lubricants Poland

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit