Flota » Aktualności » Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec
Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec
2007-10-10 - P. Łukasiewicz Tagi:
8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji.
Ogólnopolska kampania obejmie telewizję, prasę motoryzacyjną i ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy pojawiły się już w „Auto Świecie” i tygodniku „Wprost”. Kolejne zobaczymy w magazynach branżowych: „Motor”, „Auto, Motor i Sport”, „Auto Moto”, „Auto Tuning Świat” i „Auto Tydzień”, a także w popularnych dziennikach, tygodnikach opinii i miesięcznikach, takich jak: „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Playboy”, „National Geographic”, „Focus” i „Gazeta Wyborcza”.
Reklama adresowana jest do osób, dla których najważniejsze jest niezawodne działanie samochodu oraz najlepsza ochrona silnika - zarówno na długiej trasie, jak i w codziennym miejskim ruchu, gdzie silnik narażony jest na duże obciążenie w cyklu pracy „gaz-hamulec”. Ochronę taką zapewnia technologia zawartych w oleju Castrol Magnatec Inteligentnych Molekuł oddziałujących bezpośrednio na elementy silnika najbardziej zagrożone uszkodzeniem w codziennej eksploatacji.
Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej z ubiegłego roku. Nowym akcentem jest logo Euro 2008 - firma Castrol jako sponsor piłkarskich Mistrzostw Europy wykorzystuje logotyp Euro w swoich materiałach promocyjnych. Adaptacją kreacji reklamowej zajęła się Gruppa 66 Ogilvy, media zakupił dom mediowy MindShare.
Ogólnopolska kampania obejmie telewizję, prasę motoryzacyjną i ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy pojawiły się już w „Auto Świecie” i tygodniku „Wprost”. Kolejne zobaczymy w magazynach branżowych: „Motor”, „Auto, Motor i Sport”, „Auto Moto”, „Auto Tuning Świat” i „Auto Tydzień”, a także w popularnych dziennikach, tygodnikach opinii i miesięcznikach, takich jak: „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Playboy”, „National Geographic”, „Focus” i „Gazeta Wyborcza”.
Reklama adresowana jest do osób, dla których najważniejsze jest niezawodne działanie samochodu oraz najlepsza ochrona silnika - zarówno na długiej trasie, jak i w codziennym miejskim ruchu, gdzie silnik narażony jest na duże obciążenie w cyklu pracy „gaz-hamulec”. Ochronę taką zapewnia technologia zawartych w oleju Castrol Magnatec Inteligentnych Molekuł oddziałujących bezpośrednio na elementy silnika najbardziej zagrożone uszkodzeniem w codziennej eksploatacji.
Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej z ubiegłego roku. Nowym akcentem jest logo Euro 2008 - firma Castrol jako sponsor piłkarskich Mistrzostw Europy wykorzystuje logotyp Euro w swoich materiałach promocyjnych. Adaptacją kreacji reklamowej zajęła się Gruppa 66 Ogilvy, media zakupił dom mediowy MindShare.
źródło: Castrol Lubricants Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec
Newsletter
Galerie zdjęć