Flota » Zarządzanie » Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl

Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl
Na jesień 2009 roku firma Motomarketing.pl przygotowała nową, rozbudowaną paletę szkoleń i usług doradczych. Do tej pory skierowane były one do odbiorców związanych z branżą serwisowania samochodów. Specjalizacja w serwisie pozostaje domeną Motomarketing.pl (sztandarowe szkolenia z marketingu i rentowności serwisu), lecz pojawiły się także propozycje dla firm handlujących częściami zamiennymi, w tym dla serwisów sprzedających części na zewnątrz.
Nowe propozycje obejmują szkolenia m.in. z zagadnień:
- sprzedaży części do klientów instytucjonalnych,
- ekspozycji produktów i tworzenia atmosfery zakupów w sprzedaży części i w serwisie samochodów (merchandising),
- standardów obsługi klienta w firmie motoryzacyjnej,
- zarządzania magazynem,
- prawnych związanych z relacjami z klientem,
- z zakresu rekrutacji i motywowania personelu.
A nowe usługi doradcze to:
- wyliczanie kosztu roboczogodziny dla serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych,
- biznesplany i studia wykonalności projektów dla serwisów samochodowych,
- audyt działalności marketingowej warsztatu i badanie typu „tajemniczy klient”.
Na rok 2010 planowane jest wydanie kolejnej bezpłatnej książki dla 10.000 warsztatów, finansowanej z reklam firm posiadających ofertę dla sektora usług motoryzacyjnych.
Przy okazji wprowadzenia nowej oferty zmodernizowane zostały logo oraz strona internetowa Motomarketing.pl. Stała się ona łatwiejsza w nawigacji, zawiera więcej informacji oraz umożliwia przeszukiwanie bogatego archiwum artykułów dotyczących zagadnień marketingu i organizacji serwisu.
Motomarketing.pl specjalizuje się w zagadnieniach marketingowych i organizacyjnych obsługi posprzedażnej w branży motoryzacyjnej. Szkoli, doradza, wydaje książki. Więcej na www.motomarketing.pl, info@motomarketing.pl.
- sprzedaży części do klientów instytucjonalnych,
- ekspozycji produktów i tworzenia atmosfery zakupów w sprzedaży części i w serwisie samochodów (merchandising),
- standardów obsługi klienta w firmie motoryzacyjnej,
- zarządzania magazynem,
- prawnych związanych z relacjami z klientem,
- z zakresu rekrutacji i motywowania personelu.
A nowe usługi doradcze to:
- wyliczanie kosztu roboczogodziny dla serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych,
- biznesplany i studia wykonalności projektów dla serwisów samochodowych,
- audyt działalności marketingowej warsztatu i badanie typu „tajemniczy klient”.
Przy okazji wprowadzenia nowej oferty zmodernizowane zostały logo oraz strona internetowa Motomarketing.pl. Stała się ona łatwiejsza w nawigacji, zawiera więcej informacji oraz umożliwia przeszukiwanie bogatego archiwum artykułów dotyczących zagadnień marketingu i organizacji serwisu.
Motomarketing.pl specjalizuje się w zagadnieniach marketingowych i organizacyjnych obsługi posprzedażnej w branży motoryzacyjnej. Szkoli, doradza, wydaje książki. Więcej na www.motomarketing.pl, info@motomarketing.pl.
źródło: Motomarketing.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl
Podobne: Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl



Podobne galerie: Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter