Flota  »  Zarządzanie  »  Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl
Motomarketing.pl

Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl

2009-10-14 - P. Grzelak     Tagi: Szkolenia, Marketing
Na jesień 2009 roku firma Motomarketing.pl przygotowała nową, rozbudowaną paletę szkoleń i usług doradczych. Do tej pory skierowane były one do odbiorców związanych z branżą serwisowania samochodów. Specjalizacja w serwisie pozostaje domeną Motomarketing.pl (sztandarowe szkolenia z marketingu i rentowności serwisu), lecz pojawiły się także propozycje dla firm handlujących częściami zamiennymi, w tym dla serwisów sprzedających części na zewnątrz. Nowe propozycje obejmują szkolenia m.in. z zagadnień:
- sprzedaży części do klientów instytucjonalnych,
- ekspozycji produktów i tworzenia atmosfery zakupów w sprzedaży części i w serwisie samochodów (merchandising),
- standardów obsługi klienta w firmie motoryzacyjnej,
- zarządzania magazynem,
- prawnych związanych z relacjami z klientem,
- z zakresu rekrutacji i motywowania personelu.

A nowe usługi doradcze to:
- wyliczanie kosztu roboczogodziny dla serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych,
- biznesplany i studia wykonalności projektów dla serwisów samochodowych,
- audyt działalności marketingowej warsztatu i badanie typu „tajemniczy klient”.
Na rok 2010 planowane jest wydanie kolejnej bezpłatnej książki dla 10.000 warsztatów, finansowanej z reklam firm posiadających ofertę dla sektora usług motoryzacyjnych.

Przy okazji wprowadzenia nowej oferty zmodernizowane zostały logo oraz strona internetowa Motomarketing.pl. Stała się ona łatwiejsza w nawigacji, zawiera więcej informacji oraz umożliwia przeszukiwanie bogatego archiwum artykułów dotyczących zagadnień marketingu i organizacji serwisu.

Motomarketing.pl specjalizuje się w zagadnieniach marketingowych i organizacyjnych obsługi posprzedażnej w branży motoryzacyjnej. Szkoli, doradza, wydaje książki. Więcej na www.motomarketing.pl, info@motomarketing.pl.



źródło: Motomarketing.pl

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nowe szkolenia i usługi doradcze od Motomarketing.pl