Flota » Aktualności » Nowy, platynowy standard w LeasePlan

Nowy, platynowy standard w LeasePlan
2011-07-21 - P. Grzelak Tagi: Eksploatacja, LeasePlan, Zarządzanie, Leasing
Czy zdarzyło ci się kiedyś zapomnieć o terminie przeglądu albo nalać benzynę do diesla? Słono zapłaciłeś firmie leasingowej za swoją pomyłkę lub niedopatrzenie? W LeasePlan unikniesz dodatkowych kosztów w trakcie trwania kontraktu.
Usługa „Platinum” to pakiet usług serwisowych o rozszerzonym zakresie, który właśnie pojawił się w ofercie LeasePlan. Powstał on w odpowiedzi na potrzeby klientów, zainteresowanych rozszerzeniem dotychczasowego, najbogatszego pakietu „Gold”. Usługa Platinum obejmuje szereg zdarzeń, wykraczających do tej pory poza rynkowe standardy, obejmowane pakietowym kosztem serwisowym. Jest to tym samym usługa dla tych wszystkich, którzy nie lubią być zaskakiwani dodatkowymi kosztami serwisowymi, nawet jeśli powstają one z winy użytkowników.
W przypadku wyboru usługi Platinum opłatą serwisową objęte są koszty napraw i serwisu samochodu, także w przypadku, gdy wynikają one z zaniedbania Użytkownika lub niewłaściwego użytkowania samochodu. Za przykład może tutaj posłużyć kontynuacja jazdy samochodem pomimo świecącej się czerwonej kontrolki informującej o konieczności jego zatrzymania lub wyłączenia silnika.
Pakietem objęte są także uszkodzenia spowodowane np. zassaniem wody do silnika, zastosowania paliw lub płynów innych niż zalecane przez producenta auta, czy nie sprawdzenie poziomów płynu chłodniczego, hamulcowego lub poziomu oleju - tłumaczy Artur Sulewski, Dyrektor Handlowy LeasePlan Fleet Management.
Dodatkowo pakiet serwisowy Platinum pokrywa także koszt dorobienia zagubionego kluczyka, karty lub pilota do samochodu wraz z kosztem odpowiedniego przekodowania oraz z ewentualną wymianą zamków.
LeasePlan pokryje także koszty napraw nieobjętych gwarancją lub rekojmią uznaniową (dobrą wolą producenta) w wyniku nieprzestrzegania terminów przeglądu. Nowa usługa serwisowa jest dostępna dla wszystkich nowych oraz obecnych klientów firmy.
Usługa „Platinum” to pakiet usług serwisowych o rozszerzonym zakresie, który właśnie pojawił się w ofercie LeasePlan. Powstał on w odpowiedzi na potrzeby klientów, zainteresowanych rozszerzeniem dotychczasowego, najbogatszego pakietu „Gold”. Usługa Platinum obejmuje szereg zdarzeń, wykraczających do tej pory poza rynkowe standardy, obejmowane pakietowym kosztem serwisowym. Jest to tym samym usługa dla tych wszystkich, którzy nie lubią być zaskakiwani dodatkowymi kosztami serwisowymi, nawet jeśli powstają one z winy użytkowników.
W przypadku wyboru usługi Platinum opłatą serwisową objęte są koszty napraw i serwisu samochodu, także w przypadku, gdy wynikają one z zaniedbania Użytkownika lub niewłaściwego użytkowania samochodu. Za przykład może tutaj posłużyć kontynuacja jazdy samochodem pomimo świecącej się czerwonej kontrolki informującej o konieczności jego zatrzymania lub wyłączenia silnika.
Pakietem objęte są także uszkodzenia spowodowane np. zassaniem wody do silnika, zastosowania paliw lub płynów innych niż zalecane przez producenta auta, czy nie sprawdzenie poziomów płynu chłodniczego, hamulcowego lub poziomu oleju - tłumaczy Artur Sulewski, Dyrektor Handlowy LeasePlan Fleet Management.
LeasePlan pokryje także koszty napraw nieobjętych gwarancją lub rekojmią uznaniową (dobrą wolą producenta) w wyniku nieprzestrzegania terminów przeglądu. Nowa usługa serwisowa jest dostępna dla wszystkich nowych oraz obecnych klientów firmy.
źródło: LeasePlan
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowy, platynowy standard w LeasePlan
Podobne: Nowy, platynowy standard w LeasePlan




Podobne galerie: Nowy, platynowy standard w LeasePlan



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć