Flota » Aktualności » Oleje silnikowe Castrol na Euro 2008
Oleje silnikowe Castrol na Euro 2008
2008-01-29 - P. Łukasiewicz Tagi:
W najnowszej promocji firmy Castrol, oficjalnego sponsora EURO 2008, można wygrać pakiety VIP na mecze grupowe i finał piłkarskich Mistrzostw Europy.
Od 1 lutego rusza nowa piłkarska promocja firmy Castrol, oficjalnego sponsora EURO 2008. Choć do finałów Mistrzostw Europy zostały jeszcze cztery miesiące, już teraz można zdobyć bilety na tę imprezę. Castrol przygotował dla swoich klientów wejściówki i atrakcyjne programy pobytu w Austrii i Szwajcarii. Do udziału w promocji „Najlepsza 11” konieczny jest zakup dowolnego oleju silnikowego Castrol w dowolnym opakowaniu. Aby dokonać zgłoszenia należy wejść na stronę www.castrolindex.pl i stworzyć swoją drużynę marzeń, złożoną z bramkarza, czterech obrońców, czterech pomocników i dwóch napastników. Piłkarzom po każdym meczu fazy grupowej i meczów ćwierćfinałowych przyznawane będą punkty na podstawie realnie osiągniętych wyników, np. 10 punktów dla napastnika za każdą zdobytą bramkę. Każdy uczestnik bierze udział w dwóch równoległych konkursach. „Spotkaj się z najlepszym graczem rozgrywek” to konkurs, w którym do wygrania w całej Europie jest pięć pakietów VIP na finał EURO 2008. Dodatkowo zwycięzcy spotkają się z najlepszym (według punktacji Castrol Performance Index) graczem rozgrywek. Z kolei w konkursie „Zmierz się z grupą ekspertów piłki nożnej Castrol” zwyciężą ci, których jedenastka będzie taka sama, jak ta wybrana przez grupę ekspertów Castrol. Tu do zdobycia są dwa pakiety na mecze grupowe. Data zakończenia przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Spotkaj się z najlepszym graczem rozgrywek” to 5 czerwca 2008, a „Zmierz się z grupą ekspertów Castrol” - 30 kwietnia 2008.
Promocja będzie komunikowana w punktach sprzedaży - w serwisach samochodowych, sklepach motoryzacyjnych, hipermarketach oraz na stacjach BP.
Sponsorowanie finałów EURO 2008 przez firmę Castrol to unikalny projekt, polegający na zaangażowaniu w stworzenie wartości dodanej. Wkładem firmy jest stworzenie Castrol Performance Index, zaawansowanego systemu analizy gry piłkarzy, który podczas rozgrywek będzie mierzył wszelkie współczynniki występów poszczególnych graczy, formacji i całych drużyn. Nowością będzie także powszechna dostępność danych, które w czasie rzeczywistym kibice będą mogli sprawdzać on-line na stronie www.castrolindex.pl
Od 1 lutego rusza nowa piłkarska promocja firmy Castrol, oficjalnego sponsora EURO 2008. Choć do finałów Mistrzostw Europy zostały jeszcze cztery miesiące, już teraz można zdobyć bilety na tę imprezę. Castrol przygotował dla swoich klientów wejściówki i atrakcyjne programy pobytu w Austrii i Szwajcarii. Do udziału w promocji „Najlepsza 11” konieczny jest zakup dowolnego oleju silnikowego Castrol w dowolnym opakowaniu. Aby dokonać zgłoszenia należy wejść na stronę www.castrolindex.pl i stworzyć swoją drużynę marzeń, złożoną z bramkarza, czterech obrońców, czterech pomocników i dwóch napastników. Piłkarzom po każdym meczu fazy grupowej i meczów ćwierćfinałowych przyznawane będą punkty na podstawie realnie osiągniętych wyników, np. 10 punktów dla napastnika za każdą zdobytą bramkę. Każdy uczestnik bierze udział w dwóch równoległych konkursach. „Spotkaj się z najlepszym graczem rozgrywek” to konkurs, w którym do wygrania w całej Europie jest pięć pakietów VIP na finał EURO 2008. Dodatkowo zwycięzcy spotkają się z najlepszym (według punktacji Castrol Performance Index) graczem rozgrywek. Z kolei w konkursie „Zmierz się z grupą ekspertów piłki nożnej Castrol” zwyciężą ci, których jedenastka będzie taka sama, jak ta wybrana przez grupę ekspertów Castrol. Tu do zdobycia są dwa pakiety na mecze grupowe. Data zakończenia przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Spotkaj się z najlepszym graczem rozgrywek” to 5 czerwca 2008, a „Zmierz się z grupą ekspertów Castrol” - 30 kwietnia 2008.
Promocja będzie komunikowana w punktach sprzedaży - w serwisach samochodowych, sklepach motoryzacyjnych, hipermarketach oraz na stacjach BP.
Sponsorowanie finałów EURO 2008 przez firmę Castrol to unikalny projekt, polegający na zaangażowaniu w stworzenie wartości dodanej. Wkładem firmy jest stworzenie Castrol Performance Index, zaawansowanego systemu analizy gry piłkarzy, który podczas rozgrywek będzie mierzył wszelkie współczynniki występów poszczególnych graczy, formacji i całych drużyn. Nowością będzie także powszechna dostępność danych, które w czasie rzeczywistym kibice będą mogli sprawdzać on-line na stronie www.castrolindex.pl
źródło: Castrol Lubricants Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Oleje silnikowe Castrol na Euro 2008
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter

