Flota » Aktualności » Olimpiada Forda - finał 2007
Olimpiada Forda - finał 2007
2007-10-06 - P. Łukasiewicz Tagi:
W dniu 4 października br. firma Ford Polska zorganizowała w Poznaniu finał konkursów: Sprzedawca Samochodów, Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz oraz Lakiernik Roku. Celem współzawodnictwa jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda. Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.
W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Sprzedawca Roku Samochodów Nowych. Współzawodnictwo w ramach tego konkursu ma na celu podniesienie umiejętności prezentacyjnych sprzedawców oraz standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych produktach. Zwycięzca konkursu Sprzedawca Roku Samochodów Nowych będzie reprezentował sieć Autoryzowanych Dilerów Forda w Polsce na europejskim finale konkursu, który odbędzie w maju 2008 roku w Moskwie.
- Ostatnie lata wykorzystujemy na intensywne szkolenia i podnoszenie kwalifikacji pracowników zatrudnionych przez Autoryzowanych Dilerów Forda - powiedział Bogusław Głód, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ford Polska. Seria dotychczas przeprowadzonych szkoleń zakończy się w czwartym kwartale br. certyfikacją wszystkich sprzedawców samochodów nowych w naszej sieci. Będzie to dla nas punkt wyjścia do dalszego rozwoju zawodowego pracowników, zaś dla klientów będzie to pewność, że są obsługiwani przez kompetentnych i uprzejmych sprzedawców - dodał.
W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział 800 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
Komisję Sędziowską konkursu stanowili przedstawiciele firmy Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej.
Doradcą Serwisowym Roku 2007 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Piotr Jurgielewicz z Big Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Adam Pustułka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Tomasz Nowaczyk reprezentujący Bemo Motors Poznań.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2007 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Mariusz Jama reprezentujący Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Paweł Bereziewicz z PGD Euro Car Kraków, zaś trzecie Andrzej Otrębus również z Lipski BS Warszawa.
Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2007 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Krzysztof Fedorowicz z Lipski BS Warszawa.
Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie. Konkurs był także nadzorowany przez 20-osobowy zespół obserwatorów - szefów Autoryzowanych Serwisów Forda.
Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2007 wygrał Krzysztof Chodysz, drugie miejsce zajął Roman Staniszewski - obaj z PGD OMC Motors Warszawa, zaś trzecie Grzegorz Malon z Lipski BS Warszawa.
Lakiernikiem Roku 2007 został Mariusz Andryszczyk z PGD OMC Motors Warszawa, drugie miejsce zajął Sławomir Pelc z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie miejsce Marek Ksoń z Big Autohandel Gdańsk.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
- "Po raz piąty spotkaliśmy się, by wyłonić najlepszych fachowców pracujących w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda" - powiedział Bogusław Głód, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ford Polska. "Ogromne zainteresowanie zarówno pracowników, jak i właścicieli dilerstw, wzięciem udziału w naszych konkursach świadczy o tym, że tego rodzaju współzawodnictwo jest dla wszystkich korzystne. Jesteśmy przekonani, że szkolenie i podnoszenie kwalifikacji pracowników jest bardzo ważnym elementem rynkowego sukcesu" - dodał B. Głód.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 350 sprzedawców samochodów nowych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy samochodów przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.
W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Sprzedawca Roku Samochodów Nowych. Współzawodnictwo w ramach tego konkursu ma na celu podniesienie umiejętności prezentacyjnych sprzedawców oraz standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych produktach. Zwycięzca konkursu Sprzedawca Roku Samochodów Nowych będzie reprezentował sieć Autoryzowanych Dilerów Forda w Polsce na europejskim finale konkursu, który odbędzie w maju 2008 roku w Moskwie.
- Ostatnie lata wykorzystujemy na intensywne szkolenia i podnoszenie kwalifikacji pracowników zatrudnionych przez Autoryzowanych Dilerów Forda - powiedział Bogusław Głód, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ford Polska. Seria dotychczas przeprowadzonych szkoleń zakończy się w czwartym kwartale br. certyfikacją wszystkich sprzedawców samochodów nowych w naszej sieci. Będzie to dla nas punkt wyjścia do dalszego rozwoju zawodowego pracowników, zaś dla klientów będzie to pewność, że są obsługiwani przez kompetentnych i uprzejmych sprzedawców - dodał.
W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział 800 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
- etap I - eliminacje wewnętrzne w dilerstwach na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska;
- etap II - półfinały rozegrane w dilerstwach (test praktyczny);
- etap III - finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowej siedzibie Autoryzowanego Dilera Forda - Bemo Motors w Poznaniu).
Komisję Sędziowską konkursu stanowili przedstawiciele firmy Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej.
Doradcą Serwisowym Roku 2007 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Piotr Jurgielewicz z Big Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Adam Pustułka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Tomasz Nowaczyk reprezentujący Bemo Motors Poznań.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2007 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Mariusz Jama reprezentujący Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Paweł Bereziewicz z PGD Euro Car Kraków, zaś trzecie Andrzej Otrębus również z Lipski BS Warszawa.
Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2007 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Krzysztof Fedorowicz z Lipski BS Warszawa.
Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie. Konkurs był także nadzorowany przez 20-osobowy zespół obserwatorów - szefów Autoryzowanych Serwisów Forda.
Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2007 wygrał Krzysztof Chodysz, drugie miejsce zajął Roman Staniszewski - obaj z PGD OMC Motors Warszawa, zaś trzecie Grzegorz Malon z Lipski BS Warszawa.
Lakiernikiem Roku 2007 został Mariusz Andryszczyk z PGD OMC Motors Warszawa, drugie miejsce zajął Sławomir Pelc z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie miejsce Marek Ksoń z Big Autohandel Gdańsk.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
- "Po raz piąty spotkaliśmy się, by wyłonić najlepszych fachowców pracujących w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda" - powiedział Bogusław Głód, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ford Polska. "Ogromne zainteresowanie zarówno pracowników, jak i właścicieli dilerstw, wzięciem udziału w naszych konkursach świadczy o tym, że tego rodzaju współzawodnictwo jest dla wszystkich korzystne. Jesteśmy przekonani, że szkolenie i podnoszenie kwalifikacji pracowników jest bardzo ważnym elementem rynkowego sukcesu" - dodał B. Głód.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 350 sprzedawców samochodów nowych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy samochodów przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.
źródło: Ford Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Olimpiada Forda - finał 2007
Newsletter
Galerie zdjęć