Flota » Aktualności » Peugeot ma nowego dyrektora generalnego

2 kwietnia Vincent Rambaud obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego Peugeot i podlegać będzie bezpośrednio Jean-Marc Galesowi, Dyrektorowi Marek w PSA.
Vincent Rambaud ma 51 lat, poprzednio był dyrektorem strefy Ameryki Łacińskiej w PSA Peugeot Citroën.
Zdaniem Jean-Marc Galesa, Dyrektora Marek, „doświadczenie zdobyte przez Vincent Rambaud w departamencie międzynarodowym jest gwarancją sukcesu i pozwoli Peugeot sprostać wyzwaniu globalizacji w chwili, gdy posiadająca nową tożsamość Marka, z bogatą i odnowioną gamą, odzyskuje dynamikę wzrostu.” Zmiany w strukturze handlowej Peugeot
Struktura handlowa Peugeot ulega przekształceniu tak, aby do roku 2015 umożliwić Marce realizację trzech celów: uplasowania się na trzecim miejscu w światowej klasyfikacji marek samochodowych, uczynienia ze stylistyki Peugeot wzorca do naśladowania oraz zdobycia pozycji lidera w dziedzinie usług mobilnych. Z dniem 2 kwietnia 2010 roku, trzon operacyjny Dyrekcji Generalnej Peugeot dzielić się będzie na cztery dyrekcje:
Informacje o członkach nowej dyrekcji:
Vincent Rambaud, 51 lat, absolwent Ecole Polytechnique i Krajowej Wyższej Szkoły Zaawansowanych Technologii (ENSTA), rozpoczął pracę w grupie PSA Peugeot-Citroën w 2002 roku, obejmując funkcje kierownicze w Panhard & Levassor, a następnie w Gefco.
W 2007 roku objął dyrekcję Business Unit w Ameryce Łacińskiej (Mercosur), stając się członkiem Komitetu poszerzonej Dyrekcji Generalnej PSA Peugeot Citroën. W 2009 roku został Dyrektorem Ameryki Łacińskiej. Przed rozpoczęciem pracy w grupie PSA sprawował różnorodne funkcje kierownicze w spółkach doradczych i przedsiębiorstwach przemysłowych.Olivier Veyrier, 52 lata, absolwent Paryskiej Wyższej Szkoły Handlowej (ESCP). W Peugeot pracuje od 1980 roku, początkowo jako dyrektor filii Paris XII, a począwszy od 1993 roku - jako Dyrektor Regionalny w Nancy. W latach 1995-2001 był Dyrektorem ds. animacji i rozwoju sieci Peugeot, a następnie - Dyrektorem Peugeot Niemcy. W roku 2007 objął stanowisko szefa serwisu Peugeot, a następnie - szefa ds. Gwarancji Grupy PSA. Od 2008 roku był Dyrektorem grupy dystrybucyjnej PGA.
Olivier Dardart, 50 lat, absolwent szkoły handlowej ESSEC, dołączył do Marki w 1983 roku. W latach 1983 - 2001 wykonywał różnorodne funkcje w dyrekcji handlowej we Francji, był Dyrektorem sieci Peugeot we Francji w latach 2001 - 2003, a w latach 2004 - 2005 Dyrektorem ds. animacji i rozwoju sieci. W roku 2006 zosał powołany na stanowisko Dyrektora Peugeot Niemcy, a od roku 2009 był Dyrektorem strefy obejmującej Austrię, kraje Beneluxu, Portugalię, Szwajcarię, Kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz koordynuje działalność importerów europejskich.
Rafael Prieto, 46 lat, absolwent Nauk Ekonomicznych i Administracji Przedsiębiorstw na Uniwersytecie w Madrycie. W Peugeot od 1989 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe i marketingowe w Hiszpanii i we Francji. W latach 2003 i 2008 był Dyrektorem Peugeot Portugalia, a następnie Dyrektorem ds. marketingu Marki. W roku 2008 został Dyrektorem Peugeot Hiszpania.
Jean-Philippe Imparato, 43 lata, absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble. W Peugeot od 1991 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe w Grupie PSA, między innymi w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W roku 2003 został Dyrektorem ds. Jakości przemysłowej w Chinach, a w 2006 roku objął Dyrekcję jakości dostawców w ramach Dyrekcji Zakupów. Od 2008 roku był Dyrektorem Generalnym Citroën we Włoszech.
Vincent Rambaud ma 51 lat, poprzednio był dyrektorem strefy Ameryki Łacińskiej w PSA Peugeot Citroën.
Zdaniem Jean-Marc Galesa, Dyrektora Marek, „doświadczenie zdobyte przez Vincent Rambaud w departamencie międzynarodowym jest gwarancją sukcesu i pozwoli Peugeot sprostać wyzwaniu globalizacji w chwili, gdy posiadająca nową tożsamość Marka, z bogatą i odnowioną gamą, odzyskuje dynamikę wzrostu.” Zmiany w strukturze handlowej Peugeot
Struktura handlowa Peugeot ulega przekształceniu tak, aby do roku 2015 umożliwić Marce realizację trzech celów: uplasowania się na trzecim miejscu w światowej klasyfikacji marek samochodowych, uczynienia ze stylistyki Peugeot wzorca do naśladowania oraz zdobycia pozycji lidera w dziedzinie usług mobilnych. Z dniem 2 kwietnia 2010 roku, trzon operacyjny Dyrekcji Generalnej Peugeot dzielić się będzie na cztery dyrekcje:
- Francja - na czele dyrekcji Olivier Veyrier,
- Europa Północna - na czele dyrekcji Olivier Dardart. Strefa obejmuje Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię, Austrię, Szwajcarię, Holandię, Belgię i Luksemburg, Kraje Bałtyckie, Kraje Skandynawskie oraz Kraje Europy Środkowo-Wschodniej.
- Europa Południowa - Rafael Prieto na czele dyrekcji. Strefa ta obejmuje Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Grecję, Cypr, Maltę i Turcję.
- Inne Kraje - działać będą pod kierownictwem Jean-Philippe Imparato. Dyrekcja ta obejmuje strefy priorytetowe (Ameryka Łacińska, Chiny, Rosja), a także wszystkie inne rynki, na których Marka jest operacyjnie obecna (Afryka, Azja - Pacyfik, Środkowy Wschód etc.).
- Marketing i Komunikacja: Xavier Peugeot
- B to B (sprzedaż do firm): Marcel de Rycker
- Samochody używane: Olivier Quillichini
- Rozwój sieci i Jakość: Daniel Rollet
- Serwis i Części Zamienne: Serge Habrant
Informacje o członkach nowej dyrekcji:
Vincent Rambaud, 51 lat, absolwent Ecole Polytechnique i Krajowej Wyższej Szkoły Zaawansowanych Technologii (ENSTA), rozpoczął pracę w grupie PSA Peugeot-Citroën w 2002 roku, obejmując funkcje kierownicze w Panhard & Levassor, a następnie w Gefco.
Olivier Dardart, 50 lat, absolwent szkoły handlowej ESSEC, dołączył do Marki w 1983 roku. W latach 1983 - 2001 wykonywał różnorodne funkcje w dyrekcji handlowej we Francji, był Dyrektorem sieci Peugeot we Francji w latach 2001 - 2003, a w latach 2004 - 2005 Dyrektorem ds. animacji i rozwoju sieci. W roku 2006 zosał powołany na stanowisko Dyrektora Peugeot Niemcy, a od roku 2009 był Dyrektorem strefy obejmującej Austrię, kraje Beneluxu, Portugalię, Szwajcarię, Kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz koordynuje działalność importerów europejskich.
Rafael Prieto, 46 lat, absolwent Nauk Ekonomicznych i Administracji Przedsiębiorstw na Uniwersytecie w Madrycie. W Peugeot od 1989 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe i marketingowe w Hiszpanii i we Francji. W latach 2003 i 2008 był Dyrektorem Peugeot Portugalia, a następnie Dyrektorem ds. marketingu Marki. W roku 2008 został Dyrektorem Peugeot Hiszpania.
Jean-Philippe Imparato, 43 lata, absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble. W Peugeot od 1991 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe w Grupie PSA, między innymi w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W roku 2003 został Dyrektorem ds. Jakości przemysłowej w Chinach, a w 2006 roku objął Dyrekcję jakości dostawców w ramach Dyrekcji Zakupów. Od 2008 roku był Dyrektorem Generalnym Citroën we Włoszech.
źródło: Peugeot
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Peugeot ma nowego dyrektora generalnego
Podobne: Peugeot ma nowego dyrektora generalnego




Podobne galerie: Peugeot ma nowego dyrektora generalnego



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Peugeot
Newsletter
Galerie zdjęć