Flota  »  Aktualności  »  Peugeot ma nowego dyrektora generalnego
Vincent Rembaud

Peugeot ma nowego dyrektora generalnego

2010-03-09 - P. Grzelak     Tagi: Peugeot, Zarządzanie
2 kwietnia Vincent Rambaud obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego Peugeot i podlegać będzie bezpośrednio Jean-Marc Galesowi, Dyrektorowi Marek w PSA.

Vincent Rambaud ma 51 lat, poprzednio był dyrektorem strefy Ameryki Łacińskiej w PSA Peugeot Citroën.

Zdaniem Jean-Marc Galesa, Dyrektora Marek, „doświadczenie zdobyte przez Vincent Rambaud w departamencie międzynarodowym jest gwarancją sukcesu i pozwoli Peugeot sprostać wyzwaniu globalizacji w chwili, gdy posiadająca nową tożsamość Marka, z bogatą i odnowioną gamą, odzyskuje dynamikę wzrostu.” Zmiany w strukturze handlowej Peugeot
Struktura handlowa Peugeot ulega przekształceniu tak, aby do roku 2015 umożliwić Marce realizację trzech celów: uplasowania się na trzecim miejscu w światowej klasyfikacji marek samochodowych, uczynienia ze stylistyki Peugeot wzorca do naśladowania oraz zdobycia pozycji lidera w dziedzinie usług mobilnych. Z dniem 2 kwietnia 2010 roku, trzon operacyjny Dyrekcji Generalnej Peugeot dzielić się będzie na cztery dyrekcje:
  • Francja - na czele dyrekcji Olivier Veyrier,
  • Europa Północna - na czele dyrekcji Olivier Dardart. Strefa obejmuje Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię, Austrię, Szwajcarię, Holandię, Belgię i Luksemburg, Kraje Bałtyckie, Kraje Skandynawskie oraz Kraje Europy Środkowo-Wschodniej.
  • Europa Południowa - Rafael Prieto na czele dyrekcji. Strefa ta obejmuje Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Grecję, Cypr, Maltę i Turcję.
  • Inne Kraje - działać będą pod kierownictwem Jean-Philippe Imparato. Dyrekcja ta obejmuje strefy priorytetowe (Ameryka Łacińska, Chiny, Rosja), a także wszystkie inne rynki, na których Marka jest operacyjnie obecna (Afryka, Azja - Pacyfik, Środkowy Wschód etc.).
Oprócz 4 wyżej wymienionych dyrekcji operacyjnych, w skład dyrekcji Peugeot wchodzi 5 dyrekcji „branżowych”, które pozostają bez zmian:
  • Marketing i Komunikacja: Xavier Peugeot
  • B to B (sprzedaż do firm): Marcel de Rycker
  • Samochody używane: Olivier Quillichini
  • Rozwój sieci i Jakość: Daniel Rollet
  • Serwis i Części Zamienne: Serge Habrant
Powyższe dyrekcje branżowe wspomagane są przez dwie dyrekcje „pomocnicze”: Dyrekcja ds. Zasobów Ludzkich, za którą odpowiedzialna jest Alexandra Merino i Dyrekcja ds. Zarządzania, którą kieruje Marie-Thérèse Lardeur.

Informacje o członkach nowej dyrekcji:

Vincent Rambaud, 51 lat, absolwent Ecole Polytechnique i Krajowej Wyższej Szkoły Zaawansowanych Technologii (ENSTA), rozpoczął pracę w grupie PSA Peugeot-Citroën w 2002 roku, obejmując funkcje kierownicze w Panhard & Levassor, a następnie w Gefco.
W 2007 roku objął dyrekcję Business Unit w Ameryce Łacińskiej (Mercosur), stając się członkiem Komitetu poszerzonej Dyrekcji Generalnej PSA Peugeot Citroën. W 2009 roku został Dyrektorem Ameryki Łacińskiej. Przed rozpoczęciem pracy w grupie PSA sprawował różnorodne funkcje kierownicze w spółkach doradczych i przedsiębiorstwach przemysłowych.Olivier Veyrier, 52 lata, absolwent Paryskiej Wyższej Szkoły Handlowej (ESCP). W Peugeot pracuje od 1980 roku, początkowo jako dyrektor filii Paris XII, a począwszy od 1993 roku - jako Dyrektor Regionalny w Nancy. W latach 1995-2001 był Dyrektorem ds. animacji i rozwoju sieci Peugeot, a następnie - Dyrektorem Peugeot Niemcy. W roku 2007 objął stanowisko szefa serwisu Peugeot, a następnie - szefa ds. Gwarancji Grupy PSA. Od 2008 roku był Dyrektorem grupy dystrybucyjnej PGA.

Olivier Dardart, 50 lat, absolwent szkoły handlowej ESSEC, dołączył do Marki w 1983 roku. W latach 1983 - 2001 wykonywał różnorodne funkcje w dyrekcji handlowej we Francji, był Dyrektorem sieci Peugeot we Francji w latach 2001 - 2003, a w latach 2004 - 2005  Dyrektorem ds. animacji i rozwoju sieci. W roku 2006 zosał powołany na stanowisko Dyrektora Peugeot Niemcy, a od roku 2009 był Dyrektorem strefy obejmującej Austrię, kraje Beneluxu, Portugalię, Szwajcarię, Kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz koordynuje działalność importerów europejskich.

Rafael Prieto, 46 lat, absolwent Nauk Ekonomicznych i Administracji Przedsiębiorstw na Uniwersytecie w Madrycie. W Peugeot od 1989 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe i marketingowe w Hiszpanii i we Francji. W latach 2003 i 2008 był Dyrektorem Peugeot Portugalia, a następnie Dyrektorem ds. marketingu Marki. W roku 2008 został Dyrektorem Peugeot Hiszpania.

Jean-Philippe Imparato, 43 lata, absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble. W Peugeot od 1991 roku, sprawował różnorodne funkcje handlowe w Grupie PSA, między innymi w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W roku 2003 został Dyrektorem ds. Jakości przemysłowej w Chinach, a w 2006 roku objął Dyrekcję jakości dostawców w ramach Dyrekcji Zakupów. Od 2008 roku był Dyrektorem Generalnym Citroën we Włoszech.



źródło: Peugeot

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Peugeot ma nowego dyrektora generalnego