
Pierwszy miesiąc funkcjonowania systemu BelTOLL
2013-09-03 - F. Bednarkiewicz Tagi: Drogi, Opłaty drogowe, Białoruś
W ciągu pierwszego miesiąca funkcjonowania w ramach systemu BelToll zarejestrowano 44 543 użytkowników oraz podpisano łącznie ponad 64 tys. umów. Na dzień 1 września liczba urządzeń pokładowych OBU wydanych właścicielom firm transportowych i kierowcom przekroczyła natomiast 99,5 tys.
Narodowy System Poboru Opłat BelToll na terenie Republiki Białorusi rozpoczął komercyjne funkcjonowanie 1 sierpnia 2013r. Dziennie, w ramach systemu, odnotowywanych jest średnio od 163 tys. do 164 tys. transakcji. Najwięcej z nich dokonują kierowcy pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony.
Zgodnie ze statystykami, największą część pojazdów zarejestrowanych w ramach systemu BelToll stanowią samochody pochodzące z Białorusi (50%), Ukrainy (14%), Rosji (11%), Polski (9%) i Litwy (4%).
Podczas pierwszego miesiąca funkcjonowania systemu BelToll ujawniono ok. 113 tys. przypadków nadużycia procedur związanych z poborem opłat za użytkowanie sieci dróg płatnych na terenie Białorusi. Do najczęściej popełnianych przewinień należą: całkowity brak urządzenia pokładowego OBU w pojeździe, który podlega obowiązkowi wnoszenia opłat, nieprawidłowa konfiguracja OBU, zakładająca mniejszą liczbę osi niż rzeczywista, bądź używanie urządzenia nieprzypisanego do danego pojazdu.
- Wierzymy, że głównym rezultatem pierwszego miesiąca funkcjonowania systemu jest fakt, że sprawnie poradziliśmy sobie z kolejkami w Miejscach Obsługi Klientów, sam system działa bez zarzutów, a wszelkie drobne problemy techniczne zostały szybko rozwiązane - powiedział Sergey Boury, Specjalista ds. Marketingu i PR w firmie Kapsch Telematic Services FLLC, będącej operatorem systemu BelToll.
Zgodnie ze statystykami, największą część pojazdów zarejestrowanych w ramach systemu BelToll stanowią samochody pochodzące z Białorusi (50%), Ukrainy (14%), Rosji (11%), Polski (9%) i Litwy (4%).
Podczas pierwszego miesiąca funkcjonowania systemu BelToll ujawniono ok. 113 tys. przypadków nadużycia procedur związanych z poborem opłat za użytkowanie sieci dróg płatnych na terenie Białorusi. Do najczęściej popełnianych przewinień należą: całkowity brak urządzenia pokładowego OBU w pojeździe, który podlega obowiązkowi wnoszenia opłat, nieprawidłowa konfiguracja OBU, zakładająca mniejszą liczbę osi niż rzeczywista, bądź używanie urządzenia nieprzypisanego do danego pojazdu.
źródło: BelTOLL
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Pierwszy miesiąc funkcjonowania systemu BelTOLL
Podobne: Pierwszy miesiąc funkcjonowania systemu BelTOLL




Podobne galerie: Pierwszy miesiąc funkcjonowania systemu BelTOLL



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć