 
									
					
					
					
					
						Już przeszło pół miliona kart Navigator wydano do tej pory na blisko 200 stacjach marki LOTOS. Program lojalnościowy koncernu, który wystartował zaledwie cztery miesiące temu z dnia na dzień zyskuje nowych uczestników.
W lutym i marcu br. przeprowadzono kampanię promującą program Navigator. Jej głównym celem było przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym systemie lojalnościowym. Spot reklamowy Navigatora wyemitowały wówczas główne stacje telewizyjne - TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne - m.in. TVN 24, TVN Turbo, i Polsat Sport. Ponadto przez cały czas trwania akcji, w 33 największych polskich miastach, kierowcy mogli spotkać ponad 200 autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora. - Już w marcu - miesiąc po starcie programu - wydaliśmy klientom blisko 300 tysięcy kart Navigator - mówi Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Dziś możemy się pochwalić ilością przekraczającą pół miliona sztuk. Myślę, że te liczby mówią same za siebie i są najlepszym świadectwem popularności naszego programu wśród kierowców na terenie całego kraju.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród.
- Upominki wybraliśmy w szczególności z myślą o kierowcach, ale nie tylko o nich - komentuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. - Zaletą naszego programu - często podkreślaną przez klientów - jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania.
	
	
	
	
						
LOTOS Paliwa planują dodatkowo stale powiększać wachlarz upominków dostępnych dla klientów biorących udział w programie.
Wprowadzenie systemu lojalnościowego Navigator to kolejny etap działań Grupy LOTOS konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu. Ponadto od października ubr. LOTOS wprowadził do oferty markowe paliwa Dynamic. Aktualnie są one dostępne na 125 stacjach ajencyjnych koncernu w całej Polsce. Spółka LOTOS Paliwa rozpoczęła również wprowadzanie paliw premium do sieci partnerskiej, liczącej ponad 70 stacji. Zakończenie tego procesu zaplanowano na koniec roku 2008. Stosowanie paliw Dynamic zdecydowanie poprawia dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo unikalna receptura paliw Dynamic oraz zastosowane w procesie ich produkcji komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.
					
W lutym i marcu br. przeprowadzono kampanię promującą program Navigator. Jej głównym celem było przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym systemie lojalnościowym. Spot reklamowy Navigatora wyemitowały wówczas główne stacje telewizyjne - TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne - m.in. TVN 24, TVN Turbo, i Polsat Sport. Ponadto przez cały czas trwania akcji, w 33 największych polskich miastach, kierowcy mogli spotkać ponad 200 autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora. - Już w marcu - miesiąc po starcie programu - wydaliśmy klientom blisko 300 tysięcy kart Navigator - mówi Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Dziś możemy się pochwalić ilością przekraczającą pół miliona sztuk. Myślę, że te liczby mówią same za siebie i są najlepszym świadectwem popularności naszego programu wśród kierowców na terenie całego kraju.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród.
- Upominki wybraliśmy w szczególności z myślą o kierowcach, ale nie tylko o nich - komentuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. - Zaletą naszego programu - często podkreślaną przez klientów - jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania.
Wprowadzenie systemu lojalnościowego Navigator to kolejny etap działań Grupy LOTOS konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu. Ponadto od października ubr. LOTOS wprowadził do oferty markowe paliwa Dynamic. Aktualnie są one dostępne na 125 stacjach ajencyjnych koncernu w całej Polsce. Spółka LOTOS Paliwa rozpoczęła również wprowadzanie paliw premium do sieci partnerskiej, liczącej ponad 70 stacji. Zakończenie tego procesu zaplanowano na koniec roku 2008. Stosowanie paliw Dynamic zdecydowanie poprawia dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo unikalna receptura paliw Dynamic oraz zastosowane w procesie ich produkcji komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.
źródło: Grupa Lotos
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Ponad pół miliona Navigatorów
Podobne: Ponad pół miliona Navigatorów
				 Firmy Shell oraz Lotos będą wzajemnie akceptowały swoje karty paliwowe »
Firmy Shell oraz Lotos będą wzajemnie akceptowały swoje karty paliwowe »
					
					 PKN Orlen stawia na duże stacje, Lotos rozwija te najmniejsze »
PKN Orlen stawia na duże stacje, Lotos rozwija te najmniejsze »
					
					 Lotos wciąż inwestuje w stacje z tańszym paliwem - do końca roku będzie 150 stacji Lotos Optima »
Lotos wciąż inwestuje w stacje z tańszym paliwem - do końca roku będzie 150 stacji Lotos Optima »
					
					 Na stacjach Lotos zapłacisz smartfonem »
Na stacjach Lotos zapłacisz smartfonem »
					
				Podobne galerie: Ponad pół miliona Navigatorów
				 Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
					
					 Autonomiczne pługi Mercedesa »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
					
					 Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
 Karta programu LOTOS Navigator
Karta programu LOTOS Navigator 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Tapety Tesla
Tapety Tesla  Dakar 2010 - najlepsze zdjęcia z tegorocznego rajdu
Dakar 2010 - najlepsze zdjęcia z tegorocznego rajdu  2010 Alitalia Aprilia RSV4
2010 Alitalia Aprilia RSV4  
 
			
 
 
			