Flota » Aktualności » Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości

Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości
2012-11-25 - F. Bednarkiewicz Tagi: Renault, Serwisowanie, Ranking
TNS Garage Quality Check 2012 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Audyt obejmuje trzynaście marek samochodowych posiadających łącznie ponad dwie trzecie udziałów w rynku sprzedaży nowych samochodów. Jest to pierwsze realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowe opracowanie dostępne na rynku polskim.
Wynikiem projektu jest indeks spełniania standardów jakości obsługi klienta w serwisach badanych marek samochodowych. Każda z badanych marek miała możliwość uzyskania w badaniu 1000 punktów w ramach dwóch form kontaktu z serwisami: umówienia telefonicznego i wizyty w serwisie. W tegorocznej edycji projektu liderem jakości obsługi klienta w serwisie została marka Renault uzyskując 826 punktów.
źródło: TNS Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości
Podobne: Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości



Podobne galerie: Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault