Flota  »  Aktualności  »  Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości
Wyniki tegorocznych testów

Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości

2012-11-25 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Renault, Serwisowanie, Ranking
TNS Garage Quality Check 2012 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Audyt obejmuje trzynaście marek samochodowych posiadających łącznie ponad dwie trzecie udziałów w rynku sprzedaży nowych samochodów. Jest to pierwsze realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowe opracowanie dostępne na rynku polskim. Wynikiem projektu jest indeks spełniania standardów jakości obsługi klienta w serwisach badanych marek samochodowych. Każda z badanych marek miała możliwość uzyskania w badaniu 1000 punktów w ramach dwóch form kontaktu z serwisami: umówienia telefonicznego i wizyty w serwisie. W tegorocznej edycji projektu liderem jakości obsługi klienta w serwisie została marka Renault uzyskując 826 punktów.



źródło: TNS Polska

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ranking TNS Garage Quality Check 2012 - serwisy Renault liderem jakości