
Renault Thalia - ekonomiczny i niedrogi sedan do floty
Renault proponuje wchodzącą do sprzedaży Thalię, która w najtańszej wersji kosztuje tylko 35 730 złotych.
Najważniejszą zmianą w porównaniu do poprzedniczki jest bez wątpienia design, który pozytywnie odświeżono. Wygląd auta nie ma kluczowego wpływu na zakup do firm, ale mimo wszystko odgrywa pewną rolę, a zmiana Thalii wyszła na pewno na dobre. Dlatego może być ona łakomym kąskiem dla flot preferujących niedrogie i ekonomiczne w użytkowaniu sedany. Zawieszenie i płytę podłogową „pożyczono” od Clio II między innymi w celu wyciszenia kabiny. Francuzi postawili również na ekologię, szczególnie w przypadków obu silników wysokoprężnych, gdzie emisja CO2 nie przekracza 120 g/km.
Na wyposażenie standardowe najtańszej wersji benzynowej i Diesla składa się między innymi ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania, wspomaganie układu kierowniczego, tylna kanapa składana w całości, system mocowania fotelików dla dzieci Isofix na bocznych siedzeniach. Jednostka 1,5 dCi została doposażona w dodatkowe grzałki numinkowe, przyśpieszające rozgrzewanie silnika, a w okresie zimowym także wpływają na szybsze odmrażanie szyby i uruchomienie systemy ogrzewania. Jeśli chodzi o sprawy bezpieczeństwa, warto zwrócić uwagę na przednie i tylne zagłówki poprawiające pozycję pleców oraz chroniące głowę. Samochód posiada także blokadę tylnych drzwi, co nie jest bez znaczenia jeśli pracownik użytkuje Renault w celach prywatnych i wozi dzieci.
W Polsce sprzedano łącznie 38 946 starszej wersji Thalii. Co ciekawe, w Turcji zobaczymy ją pod nazwą Symbol. Zresztą właśnie kraj nad Bosforem zajmuje się produkcją odnowionego modelu Renault - fabryka mieści się w Bursie. W przyszłości inżynierowie francuskiej marki zagoszczą również w argentyńskiej Cordobie, w celu sprzedaży Thalii w Ameryce Południowej.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
Komentarze do:
Renault Thalia - ekonomiczny i niedrogi sedan do floty









