Flota » Aktualności » Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
2010-10-28 - P. Grzelak Tagi: Skoda, Skoda Fabia, Plebiscyty
W tym roku na I miejscu w kategorii: "Auto firmowe", uplasowała się Skoda Fabia, uzyskując tym samym możliwość ubiegana się o złote godło "LAUR KLIENTA 2010". "Laur Klienta" to największy program konsumencki w Polsce. Zakrojony na ogólnopolską skalę sondaż określa, które produkty i usługi są obecnymi liderami popularności w swojej kategorii.
Sondaż popularności produktów i usług na polskim rynku, przeprowadzany jest przez opiniotwórczy dziennik „Rzeczpospolita”. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Konsumenta jest więc potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, a także formą jego rekomendacji.
Skoda Fabia cieszy się niesłabnącą popularnością wśród polskich klientów. Oferuje nową gamę silników, które charakteryzują się płynną i oszczędną pracą. Oprócz wydajnych jednostek, model zyskuje uznanie również za sprawą przestronnego wnętrza.
W wersji kombi, samochód oferuje aż 1485 litrów pojemności bagażnika (przy złożonych oparciach tylnych foteli), najdłuższą w swojej klasie przestrzeń bagażową i największą ilość miejsca na tylnej kanapie ( na nogi i nad głową). Nic więc dziwnego, że Fabia - idealne auto firmowe, bez problemu sprosta wszelkim zadaniom, zarówno służbowym, jak i prywatnym.
Dodajmy, że w samym tylko wrześniu 2010 roku sprzedano 1162 sztuki tego modelu, a od początku roku, nowych nabywców znalazło aż 9105 sztuk Fabii. Wśród samochodów z kratką, auto plasuje się na trzeciej pozycji (od początku roku do końca czerwca, zarejestrowano 1827 sztuk Fabii z kratką).
W wersji kombi, samochód oferuje aż 1485 litrów pojemności bagażnika (przy złożonych oparciach tylnych foteli), najdłuższą w swojej klasie przestrzeń bagażową i największą ilość miejsca na tylnej kanapie ( na nogi i nad głową). Nic więc dziwnego, że Fabia - idealne auto firmowe, bez problemu sprosta wszelkim zadaniom, zarówno służbowym, jak i prywatnym.
źródło: Skoda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
umar77 2010-10-28 18:27
Fabia jako Autko z kratą do firm które maja przedstawicieli handlowych jaest naprawdę dobrym wyborem. Chociaż w sprzedaży lepiej plasuje się Octavia, ale ten model oraZ Passata to raczej wybiera kadra kierownicza a ludzie na wyższym szczeblu stawiają na Passata więc cała grupa VW jest w ścisłaej czołówce sprzedaży. Ostatnio widziałem nawet przedstawiciela handlowego średniej firmy w firmowym Scirocco.
Podobne: Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
Nowa Skoda Fabia już z dedykowaną instalacją LPG, także z systemem Start-Stop »
Skoda z milionem sprzedanych aut »
Nowy typ instalacji LPG w samochodach marki Skoda »
Nowa Skoda Fabia już jest liderem rynku nowych samochodów »
Podobne galerie: Skoda Fabia otrzymuje "Laur Klienta 2010" w kategorii "Auto firmowe"
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Skoda
Newsletter
Galerie zdjęć
GP Australii - Melbourne: zdjęcia z wyścigu [130]
Bugatti Veyron Super Sport na torze Laguna Seca [41]