
Stacje ekonomicznej sieci LOTOS Optima sprzedają średnio na dobę ilości paliw porównywalne z obrotem obiektów premium. Po podsumowaniu wyników za ubiegły rok nie ma wątpliwości, że uruchomienie drugiego brandu było strzałem w dziesiątkę.
Projekt budowy stacji LOTOS Optima okazał się idealnym rozwiązaniem w realiach dużej konkurencji na rynku detalicznej sprzedaży paliw i w warunkach wysokich cen, wynikających m.in. z drogiej ropy naftowej oraz wysokiego kursu walut. Od lipca do grudnia ub.r. w całym kraju powstało 50 stacji LOTOS Optima. Dzięki zapewnieniu niezmiennie wysokiego komfortu obsługi oraz gwarancji atrakcyjnych cen, sprzedaż paliw na stacjach LOTOS Optima notuje cały czas wysoki poziom.
- Rozbudowa sieci LOTOS Optima jest wpisana w naszą strategię działania - podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa. - Bazujemy na sprawdzonych rozwiązaniach i mamy doświadczenie jak skutecznie działać na tym niezwykle konkurencyjnym rynku.
Placówki LOTOS Optima działają w większości polskich województw min. w pomorskim, warmińsko-mazurskim, śląskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim, świętokrzyskim i małopolskim. Wyniki sprzedaży, odnotowane przez sieć LOTOS Optima, wpłynęły pozytywnie na umocnienie udziału gdańskiej spółki w rynku detalicznym paliw. Na koniec grudnia 2011 r. wyniósł on 8%. LOTOS Paliwa planuje powiększyć ten udział do 10% w 2015 r.
- Nie mam wątpliwości, że dla uzyskania 10-procentowego udziału w runku detalicznym istotne jest dalsze efektywne inwestowanie w rozwój sieci LOTOS Optima - dodaje prezes Lisowski.
Projekt budowy stacji LOTOS Optima okazał się idealnym rozwiązaniem w realiach dużej konkurencji na rynku detalicznej sprzedaży paliw i w warunkach wysokich cen, wynikających m.in. z drogiej ropy naftowej oraz wysokiego kursu walut. Od lipca do grudnia ub.r. w całym kraju powstało 50 stacji LOTOS Optima. Dzięki zapewnieniu niezmiennie wysokiego komfortu obsługi oraz gwarancji atrakcyjnych cen, sprzedaż paliw na stacjach LOTOS Optima notuje cały czas wysoki poziom.
- Rozbudowa sieci LOTOS Optima jest wpisana w naszą strategię działania - podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa. - Bazujemy na sprawdzonych rozwiązaniach i mamy doświadczenie jak skutecznie działać na tym niezwykle konkurencyjnym rynku.
Placówki LOTOS Optima działają w większości polskich województw min. w pomorskim, warmińsko-mazurskim, śląskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim, świętokrzyskim i małopolskim. Wyniki sprzedaży, odnotowane przez sieć LOTOS Optima, wpłynęły pozytywnie na umocnienie udziału gdańskiej spółki w rynku detalicznym paliw. Na koniec grudnia 2011 r. wyniósł on 8%. LOTOS Paliwa planuje powiększyć ten udział do 10% w 2015 r.
źródło: LOTOS
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Stacje LOTOS Optima biją kolejne rekordy
Podobne: Stacje LOTOS Optima biją kolejne rekordy




Podobne galerie: Stacje LOTOS Optima biją kolejne rekordy



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter