Flota » Sprzęt / technika » Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon
Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon
2013-10-19 - F. Bednarkiewicz Tagi: Eksploatacja, Opony
Ponad dwie trzecie konsumentów, którzy kupili opony w 2013 roku, brało pod uwagę informacje zaczerpnięte z unijnej etykiety na opony - pokazują wyniki badania, przeprowadzonego na zlecenie Goodyear Dunlop przez IPSOS MarketQuest na sześciu europejskich rynkach.
Aż 71% kupujących opony, którzy wiedzieli o etykiecie, przed dokonaniem wyboru wykorzystało zawarte w niej informacje dotyczące trzech parametrów. Dane pokazały również, że ponad połowa (54%) sprzedawców opon w Europie wykorzystuje etykietę jako przydatne narzędzie przy sprzedaży opon. Wyniki badań zaprezentowano podczas debaty w Brukseli podsumowującej rok działania systemu etykietowania. Unijny system etykietowania opon ma coraz większy wpływ na decyzje zakupowe europejskich flot pojazdów komercyjnych. Wyniki ankiety, przeprowadzonej przez MV2 Conseil na zlecenie Goodyear Dunlop , obejmującej około 500 flot we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce i Hiszpanii, wskazują na znaczenie etykiety. Nieco ponad połowa flot (54%) stwierdziła, że etykieta wpływa na wybór opon, a dwie trzecie (66%) wskazało na efektywność paliwową jako najważniejszy parametr na etykiecie.
W ramach debaty, zorganizowanej w Brukseli przez firmę Goodyear Dunlop, udało się zgromadzić najważniejszych interesariuszy i ekspertów branżowych, którzy omówili rozwój systemu etykietowania w pierwszą rocznicę jego wprowadzenia. Unijna etykieta ocenia ogumienie do samochodów osobowych oraz pojazdów ciężarowych według trzech kryteriów: oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i poziomu hałasu zewnętrznego. Przepisy dotyczące obowiązku etykietowania weszły w życie od listopada 2012 r.
Arthur de Bok, Prezes Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce przedstawił pierwsze istotne dane statystyczne na temat wpływu etykiety, a także wskazał na jej ograniczenia.
- Cieszy nas, że tak wielu konsumentów i profesjonalnych nabywców opon korzysta z unijnej etykiety jako punktu odniesienia przy zakupie ogumienia. Unijna etykieta i zawarte na niej informacje o trzech parametrach zwiększają poziom wiedzy o wpływie opon na prowadzenie pojazdu - powiedział A. de Bok.
Aż 71% kupujących opony, którzy wiedzieli o etykiecie, przed dokonaniem wyboru wykorzystało zawarte w niej informacje dotyczące trzech parametrów. Dane pokazały również, że ponad połowa (54%) sprzedawców opon w Europie wykorzystuje etykietę jako przydatne narzędzie przy sprzedaży opon. Wyniki badań zaprezentowano podczas debaty w Brukseli podsumowującej rok działania systemu etykietowania. Unijny system etykietowania opon ma coraz większy wpływ na decyzje zakupowe europejskich flot pojazdów komercyjnych. Wyniki ankiety, przeprowadzonej przez MV2 Conseil na zlecenie Goodyear Dunlop , obejmującej około 500 flot we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce i Hiszpanii, wskazują na znaczenie etykiety. Nieco ponad połowa flot (54%) stwierdziła, że etykieta wpływa na wybór opon, a dwie trzecie (66%) wskazało na efektywność paliwową jako najważniejszy parametr na etykiecie.
W ramach debaty, zorganizowanej w Brukseli przez firmę Goodyear Dunlop, udało się zgromadzić najważniejszych interesariuszy i ekspertów branżowych, którzy omówili rozwój systemu etykietowania w pierwszą rocznicę jego wprowadzenia. Unijna etykieta ocenia ogumienie do samochodów osobowych oraz pojazdów ciężarowych według trzech kryteriów: oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i poziomu hałasu zewnętrznego. Przepisy dotyczące obowiązku etykietowania weszły w życie od listopada 2012 r.
- Cieszy nas, że tak wielu konsumentów i profesjonalnych nabywców opon korzysta z unijnej etykiety jako punktu odniesienia przy zakupie ogumienia. Unijna etykieta i zawarte na niej informacje o trzech parametrach zwiększają poziom wiedzy o wpływie opon na prowadzenie pojazdu - powiedział A. de Bok.
źródło: Goodyear
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon
Podobne: Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon
Eksperci Dekra radzą jak odpowiednio przechowywać opony »
Rośnie świadomość polskich kierowców - aż 91 procent z nich wymienia opony na zimowe »
Michelin prezentuje piątą generację opon o obniżonym oporze toczenia »
Goodyear FleetOnlineSolutions - pomoc dla użytkowników opon przemysłowych »
Podobne galerie: Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter