Flota  »  Aktualności  »  Volkswagen Passat ulubionym autem służbowym
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat ulubionym autem służbowym

2008-01-15 - J. Podolski, FlotaAutoBiznes     Tagi:
Popularność zobowiązuje
Od wielu lat Volkswagen Passat znajduje się w czołówce najchętniej kupowanych samochodów służbowych w Niemczech. Jego nabywcami są prezesi mniejszych firm lub management wyższego szczebla w dużych przedsiębiorstwach.

Popularnością cieszą się zarówno wersje limuzyny i kombi. Również w Polsce VW Passat jest wyznacznikiem prestiżu firmy. Przyglądając się niemieckim statystykom wśród flot samochodowych składających się z co najmniej 10 pojazdów VW Passat i VW Passat Variant mają 13,1 procentowy udział w rynku (źródło: Dataforce). Zaprezentowany w 1973 roku Passat należy do najbardziej znanych samochodów na świecie. Obecne wcielenie jest także odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na auto luksusowe, ale za rozsądną cenę. Nowy Passat urzeka swoim wyglądem, mocny przedni grill daje poczucie bliskości marki z Audi. Wnętrze nie szczędzi niespodzianek. Kształt środkowej konsoli (pokrytej szlachetnym i prawdziwym drewnem lub aluminium albo doskonałą imitacją włókna węglowego) nie pozostawia złudzeń, że czerpano tu z Audi A8 i A6.

Passat zaskakuje pojemnością kabiny oraz bagażnika (565 litrów) i zachowaniem na drodze. Kusi nabywcę gadżetami z segmentu premium. W standardzie znajduje się sześć poduszek, system kontroli trakcji, doświetlanie zakrętów, dwustrefowy Climatronic z Phaetona, elektryczna roleta na tylnej szybie, parasolki w specjalnym wietrzonym schowku w drzwiach kierowcy. Warto również zwrócić uwagę na kluczyk, który zapamiętuje ustawienia samochodu. Jest też zestaw głośnomówiący do telefonu wykorzystujący Bluetooth.
Ceny:
VW Passat Limousine rocznik modelowy 2008: od 81 090 do 155 490 zł
VW Passat Variant rocznik modelowy 2008: od 86 090 do 161 390 zł

Mówi Leszek Kempiński, PR manager Kulczyk Tradex:
W przypadku samochodów Volkswagen o możliwości skorzystania przez klienta z warunków zakupu dla przedsiębiorstw decyduje potencjał nabywczy samego zainteresowanego. Warunkiem niezbędnym nie jest jednorazowy zakup kilku czy kilkunastu samochodów. Pod uwagę brana jest liczba posiadanych przez przedsiębiorstwo wszystkich pojazdów i plany inwestycyjne w środki transportu na przyszłość. Związanie się klienta z jedną marką samochodów może przynieść mu sporo korzyści, szczególnie pod względem obsługi serwisowej. Korzystanie z programu opieki posprzedażnej Volkswagena wpływa na obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa.



źródło: Alfa Romeo

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Volkswagen Passat ulubionym autem służbowym

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit