Flota  »  Aktualności  »  Złoty Laur Klienta 2007 dla DPD Polska

Złoty Laur Klienta 2007 dla DPD Polska

2007-08-06 - P. Łukasiewicz     Tagi:

DPD Polska po raz drugi zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii usługi kurierskie, w konkursie zorganizowanym przez Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego, informacyjnego dodatku ukazującego się na łamach Gazety Prawnej.

Konkurs Laur Klienta ma na celu wyłonienie produktów, usług i marek najbardziej cenionych przez polskich klientów i konsumentów. Ogólnopolski sondaż, którego celem było określenie poziomu pożądania wobec marki/produktu, zaangażowania klienta w produkt/usługę, emocjonalnego przywiązania do marki oraz rozszerzalności marki, został przeprowadzony w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku.

„Dziękujemy naszym klientom, którzy obdarzają nas dużym zaufaniem i kształtują naszą opinię na rynku. Otrzymanie złotego godła Lauru Klienta 2007 jest nagrodą dla całej firmy, wszystkich pracowników, którzy wkładają ogromny wysiłek w to, aby zagwarantować najwyższej jakości usługi. Nagroda też świadczy o tym, iż pomimo niedawnej zmiany nazwy firmy z Masterlink Express na DPD Polska, pozostaliśmy wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym” - mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

Ankiety dotyczące kategorii usługi kurierskie przeprowadzano telefonicznie na łącznej grupie ok. 5000 ankietowanych. Ankietowanymi były podmioty gospodarcze działające w największych ośrodkach w Polsce.

Badaniami objęto m.in. produkty spożywcze, chemiczne, gospodarstwa domowego, farmaceutyczne, kosmetyczne, budowlane i wyposażenia wnętrz, informatyczne, odzieżowe, a także urządzenia, samochody. W sferze usług, respondenci wskazywali na najlepsze oferty i serwis firm ubezpieczeniowych, doradczych, informatycznych, audytorskich i księgowych, windykacyjnych, spedycyjno-logistycznych, kurierskich, ochrony osób i mienia, utrzymywania czystości, a także świadczących usługi w zakresie nauki języków obcych i tłumaczeń. W ogólnopolskim sondażu udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie wyroby, marki i usługi. Najlepszym przypadły złote, srebrne i brązowe godła oraz wyróżnienia.




źródło: DPD

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Złoty Laur Klienta 2007 dla DPD Polska