Flota  »  Aktualności  »  Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S
Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S

Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S

2007-08-17 - P. Łukasiewicz     Tagi:
Sieć Point S Polska otrzymała nagrodę „Złoty Laur Klienta 2007” w kategorii „Samochodowe Centra Serwisowe”. To już drugie wyróżnienie dla sieci Point S Polska, która w ubiegłym roku otrzymała godło „Srebrny Laur Klienta 2006”.

- To szczególne wyróżnienie i gest ze strony klientów mobilizujące do dalszej pracy nad rozwojem naszej korporacji. Jest ono wynikiem wieloletnich szkoleń, ciężkiej pracy, zmian mentalnych i przyzwyczajeń pracowników. Wprowadzenie harmonizacji procedur w oparciu o konsekwentne dążenie do standardów światowych spowodowały, rozpoznawalność sieci na arenie lokalnej i międzynarodowej - mówi Irmina Łempicka, manager ds. rozwoju sieci Point S Polska.

Konkurs został zorganizowany po raz trzeci przez Przegląd Gospodarczy - dodatek „Gazety Prawnej”. Godło „Laur Klienta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallusa, redakcja w 2004 roku zapoczątkowała badania, które pozwoliły cyklicznie wyłaniać najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na rynku krajowym w danym roku. Wyniki są oparte na ankietach skierowanych bezpośrednio do społeczeństwa. Mają one na celu określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług oraz nakreślenie podstawowych opinii na ich temat. Pozwalają także dowiedzieć się o poziomie pożądania wobec marki/produktu/usługi, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalnego przywiązania do marki, długotrwałego sentymentu, wpływu doświadczeń osobistych oraz reklamy na decyzję wyboru, rozszerzalność marki.



źródło: Point S

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S