Flota » Aktualności » Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S

Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S
2007-08-17 - P. Łukasiewicz Tagi:
Sieć Point S Polska otrzymała nagrodę „Złoty Laur Klienta 2007” w kategorii „Samochodowe Centra Serwisowe”. To już drugie wyróżnienie dla sieci Point S Polska, która w ubiegłym roku otrzymała godło „Srebrny Laur Klienta 2006”.
- To szczególne wyróżnienie i gest ze strony klientów mobilizujące do dalszej pracy nad rozwojem naszej korporacji. Jest ono wynikiem wieloletnich szkoleń, ciężkiej pracy, zmian mentalnych i przyzwyczajeń pracowników. Wprowadzenie harmonizacji procedur w oparciu o konsekwentne dążenie do standardów światowych spowodowały, rozpoznawalność sieci na arenie lokalnej i międzynarodowej - mówi Irmina Łempicka, manager ds. rozwoju sieci Point S Polska.
Konkurs został zorganizowany po raz trzeci przez Przegląd Gospodarczy - dodatek „Gazety Prawnej”. Godło „Laur Klienta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallusa, redakcja w 2004 roku zapoczątkowała badania, które pozwoliły cyklicznie wyłaniać najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na rynku krajowym w danym roku. Wyniki są oparte na ankietach skierowanych bezpośrednio do społeczeństwa. Mają one na celu określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług oraz nakreślenie podstawowych opinii na ich temat. Pozwalają także dowiedzieć się o poziomie pożądania wobec marki/produktu/usługi, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalnego przywiązania do marki, długotrwałego sentymentu, wpływu doświadczeń osobistych oraz reklamy na decyzję wyboru, rozszerzalność marki.
- To szczególne wyróżnienie i gest ze strony klientów mobilizujące do dalszej pracy nad rozwojem naszej korporacji. Jest ono wynikiem wieloletnich szkoleń, ciężkiej pracy, zmian mentalnych i przyzwyczajeń pracowników. Wprowadzenie harmonizacji procedur w oparciu o konsekwentne dążenie do standardów światowych spowodowały, rozpoznawalność sieci na arenie lokalnej i międzynarodowej - mówi Irmina Łempicka, manager ds. rozwoju sieci Point S Polska.
Konkurs został zorganizowany po raz trzeci przez Przegląd Gospodarczy - dodatek „Gazety Prawnej”. Godło „Laur Klienta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallusa, redakcja w 2004 roku zapoczątkowała badania, które pozwoliły cyklicznie wyłaniać najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na rynku krajowym w danym roku. Wyniki są oparte na ankietach skierowanych bezpośrednio do społeczeństwa. Mają one na celu określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług oraz nakreślenie podstawowych opinii na ich temat. Pozwalają także dowiedzieć się o poziomie pożądania wobec marki/produktu/usługi, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalnego przywiązania do marki, długotrwałego sentymentu, wpływu doświadczeń osobistych oraz reklamy na decyzję wyboru, rozszerzalność marki.
źródło: Point S
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Złoty Laur Klienta 2007 dla sieci Point S
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit