Flota  »  Aktualności  »  Złoty Laur Klienta dla LOTOS

Złoty Laur Klienta dla LOTOS

2007-07-10 - P. Łukasiewicz     Tagi:
LOTOS uplasował się na II miejscu zdobywając Laur Klienta 2007 w kategorii „stacje paliw”. Po raz trzeci z rzędu Przegląd Gospodarczy przeprowadził badania popularności produktów i usług na krajowym rynku.

W swojej kategorii sieć stacji LOTOS wyprzedziła m. in. STATOIL, SHELL, BP czy NESTE. W tej grupie badania przeprowadzane były na losowej próbie gospodarstw domowych metodą ankiet telefonicznych. Istotnym elementem było również głosowanie czytelników w systemie elektronicznym. To dzięki sumie głosów ankietowanych i głosów oddawanych przez czytelników sieć paliw Grupy LOTOS zdobyła drugie miejsce w badaniach Przeglądu Gospodarczego.

W sieci LOTOS, na terenie całego kraju, funkcjonuje łącznie 370 stacji paliw z czego 131. to obiekty własne koncernu, w tym 63 to placówki funkcjonujące w oparciu o system ajencyjny, 60 stacji partnerskich oraz 179 patronackich (stan na 09.07.2007).

LOTOS koncentruje się przede wszystkim na optymalizacji działania stacji funkcjonujących w sieci oraz przekształceniu patronackiego modelu współpracy w system partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS”. Wizerunek marki LOTOS budowany jest w oparciu o jednolite standardy funkcjonujące na zarządzanych stacjach. Finansowanie całego programu rozwoju sieci detalicznej pochodzi ze środków własnych koncernu oraz pozyskanych kredytów.



źródło: Grupa Lotos

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Złoty Laur Klienta dla LOTOS

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit