Flota » Aktualności » Złoty Laur Klienta dla LOTOS

Złoty Laur Klienta dla LOTOS
2007-07-10 - P. Łukasiewicz Tagi:
LOTOS uplasował się na II miejscu zdobywając Laur Klienta 2007 w kategorii „stacje paliw”. Po raz trzeci z rzędu Przegląd Gospodarczy przeprowadził badania popularności produktów i usług na krajowym rynku.
W swojej kategorii sieć stacji LOTOS wyprzedziła m. in. STATOIL, SHELL, BP czy NESTE. W tej grupie badania przeprowadzane były na losowej próbie gospodarstw domowych metodą ankiet telefonicznych. Istotnym elementem było również głosowanie czytelników w systemie elektronicznym. To dzięki sumie głosów ankietowanych i głosów oddawanych przez czytelników sieć paliw Grupy LOTOS zdobyła drugie miejsce w badaniach Przeglądu Gospodarczego.
W sieci LOTOS, na terenie całego kraju, funkcjonuje łącznie 370 stacji paliw z czego 131. to obiekty własne koncernu, w tym 63 to placówki funkcjonujące w oparciu o system ajencyjny, 60 stacji partnerskich oraz 179 patronackich (stan na 09.07.2007).
LOTOS koncentruje się przede wszystkim na optymalizacji działania stacji funkcjonujących w sieci oraz przekształceniu patronackiego modelu współpracy w system partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS”. Wizerunek marki LOTOS budowany jest w oparciu o jednolite standardy funkcjonujące na zarządzanych stacjach. Finansowanie całego programu rozwoju sieci detalicznej pochodzi ze środków własnych koncernu oraz pozyskanych kredytów.
W swojej kategorii sieć stacji LOTOS wyprzedziła m. in. STATOIL, SHELL, BP czy NESTE. W tej grupie badania przeprowadzane były na losowej próbie gospodarstw domowych metodą ankiet telefonicznych. Istotnym elementem było również głosowanie czytelników w systemie elektronicznym. To dzięki sumie głosów ankietowanych i głosów oddawanych przez czytelników sieć paliw Grupy LOTOS zdobyła drugie miejsce w badaniach Przeglądu Gospodarczego.
W sieci LOTOS, na terenie całego kraju, funkcjonuje łącznie 370 stacji paliw z czego 131. to obiekty własne koncernu, w tym 63 to placówki funkcjonujące w oparciu o system ajencyjny, 60 stacji partnerskich oraz 179 patronackich (stan na 09.07.2007).
LOTOS koncentruje się przede wszystkim na optymalizacji działania stacji funkcjonujących w sieci oraz przekształceniu patronackiego modelu współpracy w system partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS”. Wizerunek marki LOTOS budowany jest w oparciu o jednolite standardy funkcjonujące na zarządzanych stacjach. Finansowanie całego programu rozwoju sieci detalicznej pochodzi ze środków własnych koncernu oraz pozyskanych kredytów.
źródło: Grupa Lotos
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Złoty Laur Klienta dla LOTOS
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć