Flota » Aktualności » Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska

Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska
2008-01-14 - P. Łukasiewicz Tagi:
Z dniem 14 stycznia 2008 dotychczasowy Prezes Zarządu Skoda Auto Polska S.A. - Dr inż. Leszek Płonka objął funkcję Prezesa Zarządu polskich struktur importerskich marki Volkswagen i Audi. Jego miejsce w zarządzie Skody zajął Łukasz Zadworny, który kieruje Działem Marketingu Skoda Auto Polska od 5 lat.
Leszek Płonka, nowy Prezes Zarządu polskich struktur importerskich marki Volkswagen i Audi
Łukasz Zadworny, nowy Członek Zarządu Skoda Auto Polska
Prowadzone przez niego działania marketingowe były wielokrotnie nagradzane w ogólnopolskich konkursach, m.in. Boomerang, Effie, Superbrands, PremiumBrand. W 2006 roku strategia marketingowa polskiego importera została uznana za najlepszą w całym koncernie Skoda.
- Decyzja o przyjęciu propozycji nowej pracy nie była dla mnie łatwa. Pracowałem w Skoda Auto Polska, współtworząc firmę od samego początku jej istnienia - mówi Prezes Płonka. Związany jest z nią od prawie czternastu lat. Tworzył firmę, kreując i rozwijając w niej m.in. sieć sprzedaży i serwisu opartą na ponad 100 punktach dealerskich i zakładach serwisowych. Kierując strukturą importerską Skody, odniósł sukces menedżerski, budując jedną z czołowych firm motoryzacyjnych w Polsce. W pierwszej połowie lat 90-tych, Leszek Płonka związany był z branżą motoryzacyjną jako szef działu serwisowego BMW oraz Prokurent i szef marketingu w strukturach importerskich Volkswagena i Audi. Wcześniej pracował naukowo m.in. na Politechnice Poznańskiej, a w 1985 roku obronił tytuł doktora nauk technicznych w Niemczech.
W związku z powyższa zmianą, do władz Skoda Auto Polska, w miejsce Prezesa Płonki, wszedł Łukasz Zadworny. Został on jednym z dwóch Członków Zarządu (drugim pozostaje reprezentant Skoda Auto Mlada Boleslav). - Naszym celem strategicznym - mówi Łukasz Zadworny - jest utrzymanie wysokiej pozycji marki w rynku, to znaczy rozwój przynajmniej w takim samym tempie, w jakim wzrasta rynek samochodowy w Polsce. Łukasz Zadworny jest absolwentem wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Kieruje Działem Marketingu Skoda Auto Polska od pięciu lat. Wcześniej przez lata związany był z branżą reklamową, m.in. jako Dyrektor Działu Obsługi Klienta Agencji Reklamowej V&P w Poznaniu. W Skoda Auto Polska odpowiadał za strategię marketingową, która wielokrotnie została nagradzana w ogólnopolskich konkursach, m.in. Boomerang, Effie, Superbrands, PremiumBrand. W 2006 roku strategia marketingowa polskiego importera została uznana za najlepszą w całym koncernie Skoda.


- Decyzja o przyjęciu propozycji nowej pracy nie była dla mnie łatwa. Pracowałem w Skoda Auto Polska, współtworząc firmę od samego początku jej istnienia - mówi Prezes Płonka. Związany jest z nią od prawie czternastu lat. Tworzył firmę, kreując i rozwijając w niej m.in. sieć sprzedaży i serwisu opartą na ponad 100 punktach dealerskich i zakładach serwisowych. Kierując strukturą importerską Skody, odniósł sukces menedżerski, budując jedną z czołowych firm motoryzacyjnych w Polsce. W pierwszej połowie lat 90-tych, Leszek Płonka związany był z branżą motoryzacyjną jako szef działu serwisowego BMW oraz Prokurent i szef marketingu w strukturach importerskich Volkswagena i Audi. Wcześniej pracował naukowo m.in. na Politechnice Poznańskiej, a w 1985 roku obronił tytuł doktora nauk technicznych w Niemczech.
W związku z powyższa zmianą, do władz Skoda Auto Polska, w miejsce Prezesa Płonki, wszedł Łukasz Zadworny. Został on jednym z dwóch Członków Zarządu (drugim pozostaje reprezentant Skoda Auto Mlada Boleslav). - Naszym celem strategicznym - mówi Łukasz Zadworny - jest utrzymanie wysokiej pozycji marki w rynku, to znaczy rozwój przynajmniej w takim samym tempie, w jakim wzrasta rynek samochodowy w Polsce. Łukasz Zadworny jest absolwentem wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Kieruje Działem Marketingu Skoda Auto Polska od pięciu lat. Wcześniej przez lata związany był z branżą reklamową, m.in. jako Dyrektor Działu Obsługi Klienta Agencji Reklamowej V&P w Poznaniu. W Skoda Auto Polska odpowiadał za strategię marketingową, która wielokrotnie została nagradzana w ogólnopolskich konkursach, m.in. Boomerang, Effie, Superbrands, PremiumBrand. W 2006 roku strategia marketingowa polskiego importera została uznana za najlepszą w całym koncernie Skoda.
źródło: Skoda Auto Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter