Flota  »  Aktualności  »  Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska
Leszek Płonka, nowy Prezes Zarządu polskich struktur importerskich marki Volkswagen i Audi

Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska

2008-01-14 - P. Łukasiewicz     Tagi:
Z dniem 14 stycznia 2008 dotychczasowy Prezes Zarządu Skoda Auto Polska S.A. - Dr inż. Leszek Płonka objął funkcję Prezesa Zarządu polskich struktur importerskich marki Volkswagen i Audi. Jego miejsce w zarządzie Skody zajął Łukasz Zadworny, który kieruje Działem Marketingu Skoda Auto Polska od 5 lat. Prowadzone przez niego działania marketingowe były wielokrotnie nagradzane w ogólnopolskich konkursach, m.in. Boomerang, Effie, Superbrands, PremiumBrand. W 2006 roku strategia marketingowa polskiego importera została uznana za najlepszą w całym koncernie Skoda.

- Decyzja o przyjęciu propozycji nowej pracy nie była dla mnie łatwa. Pracowałem w Skoda Auto Polska, współtworząc firmę od samego początku jej istnienia - mówi Prezes Płonka. Związany jest z nią od prawie czternastu lat. Tworzył firmę, kreując i rozwijając w niej m.in. sieć sprzedaży i serwisu opartą na ponad 100 punktach dealerskich i zakładach serwisowych. Kierując strukturą importerską Skody, odniósł sukces menedżerski, budując jedną z czołowych firm motoryzacyjnych w Polsce. W pierwszej połowie lat 90-tych, Leszek Płonka związany był z branżą motoryzacyjną jako szef działu serwisowego BMW oraz Prokurent i szef marketingu w strukturach importerskich Volkswagena i Audi. Wcześniej pracował naukowo m.in. na Politechnice Poznańskiej, a w 1985 roku obronił tytuł doktora nauk technicznych w Niemczech.

W związku z powyższa zmianą, do władz Skoda Auto Polska, w miejsce Prezesa Płonki, wszedł Łukasz Zadworny. Został on jednym z dwóch Członków Zarządu (drugim pozostaje reprezentant Skoda Auto Mlada Boleslav). - Naszym celem strategicznym - mówi Łukasz Zadworny - jest utrzymanie wysokiej pozycji marki w rynku, to znaczy rozwój przynajmniej w takim samym tempie, w jakim wzrasta rynek samochodowy w Polsce. Łukasz Zadworny jest absolwentem wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Kieruje Działem Marketingu Skoda Auto Polska od pięciu lat. Wcześniej przez lata związany był z branżą reklamową, m.in. jako Dyrektor Działu Obsługi Klienta Agencji Reklamowej V&P w Poznaniu. W Skoda Auto Polska odpowiadał za strategię marketingową, która wielokrotnie została nagradzana w ogólnopolskich konkursach, m.in. Boomerang, Effie, Superbrands, PremiumBrand. W 2006 roku strategia marketingowa polskiego importera została uznana za najlepszą w całym koncernie Skoda.



źródło: Skoda Auto Polska

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Zmiany w strukturach Skoda Auto Polska