Flota » Aktualności » LOTOS Navigator - 300 tysięcy kart

Chociaż do połowy marca przewidziana jest intensywna kampania reklamowa, to już w miesiąc po starcie programu lojalnościowego Navigator wydano blisko 300 tys. kart.
Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii LOTOS liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej. - Widać już pierwsze efekty dobrego startu Navigatora, dlatego w połowie lutego zdecydowaliśmy, że nasz program lojalnościowy, poza paliwami i olejami, obejmuje także produkty FMCG dostępne na stacjach sieci LOTOS - komentuje Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. Zaletą często podkreślaną przez klientów jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania. LOTOS ma w planach powiększenie wachlarza nagród.
Program lojalnościowy Navigator to kolejny etap działań Grupy LOTOS konsekwentnie zmierzającej do rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży. Warto wspomnieć, że od końca 2007 r. na ponad 200 stacjach należących do sieci LOTOS dostępne są supernowoczesne paliwa Dynamic 98 i Dynamic Diesel. Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w nich komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.
Szczegółowe informacje na temat programu Navigator znajdą Państwo na stronie LOTOS Navigator.
Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii LOTOS liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej. - Widać już pierwsze efekty dobrego startu Navigatora, dlatego w połowie lutego zdecydowaliśmy, że nasz program lojalnościowy, poza paliwami i olejami, obejmuje także produkty FMCG dostępne na stacjach sieci LOTOS - komentuje Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. Zaletą często podkreślaną przez klientów jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania. LOTOS ma w planach powiększenie wachlarza nagród.
Program lojalnościowy Navigator to kolejny etap działań Grupy LOTOS konsekwentnie zmierzającej do rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży. Warto wspomnieć, że od końca 2007 r. na ponad 200 stacjach należących do sieci LOTOS dostępne są supernowoczesne paliwa Dynamic 98 i Dynamic Diesel. Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w nich komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.
źródło: Grupa LOTOS
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
LOTOS Navigator - 300 tysięcy kart
Podobne: LOTOS Navigator - 300 tysięcy kart




Podobne galerie: LOTOS Navigator - 300 tysięcy kart



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć