Flota  »  Aktualności  »  Zmodernizowane Master oraz Movano - Renault i Opel postawili na silniki z dwiema turbinami
Renault Master 2014

Zmodernizowane Master oraz Movano - Renault i Opel postawili na silniki z dwiema turbinami

2014-04-30 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Opel, Renault, Premiery, Renault Master, Opel Movano, Dostawcze
Renault oraz Opel zmodernizowały swoje największe samochody dostawcze. Zmiany objęły w Masterze i Movano przede wszystkim stronę techniczną, wprowadzając do oferty nowe silniki oraz dodając kilka ułatwiających życie dodatków. Z zewnątrz można zobaczyć tylko zmodernizowane atrapy chłodnicy. Klienci na Mastera i Movano będą mogli wybierać teraz między dwoma wariantami silnika 2.3 dCi - wyposażonym w jedną lub w dwie turbiny. Ten pierwszy odda nam do dyspozycji 110 lub 125 KM, natomiast drugi wygeneruje 135 lub 163 KM. Kupując wersję z dwiema turbinami będzie można oczywiście oczekiwać typowej dla tego typu silników dynamiki także na niskich obrotach, co ma skutkować stosunkowo niskim zużyciem paliwa. Na pokładzie nowych dostawczaków w standardzie znajdziemy teraz układ ESC, który będzie wspomagany m.in. przez Hill Start Assist. Oprócz tego życie kierowcom ułatwi szerokokątne lusterko likwidujące martwy punkt z prawej strony pojazdu. Zostało ono umiejscowione bardzo nietypowo - na osłonie przeciwsłonecznej pasażera. Do tego Opel i Renault zaoferują oczywiście rozbudowane systemy multimedialne, które połączymy z telefonami.
Warto także wspomnieć, że do gamy pojazdów doszła jedna nowa konfiguracja. Jest nią wariant L4 z pojedynczym ogumieniem tylnej osi.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Zmodernizowane Master oraz Movano - Renault i Opel postawili na silniki z dwiema turbinami