Flota » Aktualności » 20 000 Dacii sprzedanych w Polsce

Na drogi wyjechał 20 000 egzemplarz Dacii sprzedany w Polsce - jubileuszowym modelem jest Logan Pick-up z silnikiem benzynowym 1.6.
Zobacz także: Dacia Logan Van »Taki wynik sprzedaży udało się osiągnąć po 7 latach obecności marki na naszym rynku. Dacia, oferująca samochody, które mają wszystko, co potrzebne po najlepszej cenie bez kompromisów w dziedzinie niezawodności, jest dziś ważnym graczem na rynku.
Pierwszym modelem Dacii wprowadzonym na nasz rynek w 2004 roku był Logan, który już w następnym roku podbił serca 2 400 nabywców ceną, solidnością i bardzo niskimi kosztami serwisowania.
W 2007 roku gama została poszerzona o wersję kombi MCV, która natychmiast zdobyła uznanie nabywców za niespotykane wówczas możliwości ładunkowe oraz możliwość przewożenia 7 dorosłych osób. Logan MCV był wówczas - i pozostaje nadal - jedynym 7-osobowym autem w tak korzystnej cenie. Pojawienie się w 2008 roku 5-drzwiowego hatchbacka Sandero zmieniło preferencje nabywców i model ten błyskawicznie zdobył uznanie na polskim rynku za elegancję i komfort wysokiego nadwozia, dynamiczną linię oraz charakterystyczną dla wszystkich modeli Dacii niezawodność.
Zobacz także: Dacia poszerza gamę samochodów z LPG »Logan Pick-up wszedł do oferty Dacii w 2009 roku. Jest to samochód wyróżniający się w swojej kategorii dużą ładownością, która wynosi 800 kg dla wersji benzynowej i 770 kg dla wersji z fabryczną instalacją LPG.Samochód został zaprojektowany z myślą o drobnych przedsiębiorcach poszukujących prostego i praktycznego samochodu dostawczego z otwartym nadwoziem, przystosowanym do łatwej zabudowy
w zależności od potrzeb.
Hitem ostatnich miesięcy jest Duster, który zadebiutował na polskim rynku wiosną 2010 roku. Cieszy się on dużą popularnością nie tylko w Polsce, gdzie sprzedano już prawie 3,5 tysiąca sztuk, ale we wszystkich krajach europejskich, w których jest dostępny oraz na wielu rynkach pozaeuropejskich.Wprowadzając Dustera, Dacia udowodniła, że można zaoferować klientom funkcjonalny i przyjazny dla środowiska SUV o doskonałych własnościach terenowych po przystępnej cenie.
Dacia Duster w wersji 4x4 jest przeznaczona dla klientów potrzebujących na co dzień terenowego samochodu, który pozwala na swobodną jazdę po każdego rodzaju drogach. Wersja 4x2 z wysoko umieszczonym miejscem kierowcy, dającym poczucie bezpieczeństwa spełnia potrzeby klientów poszukujących rodzinnego samochodu.Obecnie na naszym rynku dostępne są cztery modele Dacii w segmencie aut osobowych: Logan, Sandero, Logan MCV i Duster oraz dwa modele dostawcze - Logan Pick-up i Logan Van. W maju do sprzedaży weszły pierwsze auta Dacii z fabryczną instalacją gazową (ofertą objęto oba modele samochodów dostawczych), w czerwcu poszerzono ofertę LPG o trzy modele osobowe (Logan, Logan MCV oraz Sandero).Niezwykle dynamiczny wzrost marki Dacia jest odzwierciedleniem zmiany mentalności nabywców. Wcześniej klienci mieli opory przez kupowaniem samochodu w niskiej cenie. Obecnie, według badania firmy Cételem przeprowadzonego w 2010 roku, na najważniejszych rynkach europejskich, klienci coraz częściej poszukują samochodów w rozsądnej cenie.Relacja jakości do ceny nabrała z pewnością większego znaczenia pod wpływem kryzysu gospodarczego. Dacia potrafiła uprzedzić zmianę mentalności wprowadzając na rynek gamę niezawodnych samochodów o bezkonkurencyjnym stosunku ceny do parametrów użytkowych.
Najpopularniejszy model Dacii - Duster - cieszy się uznaniem nie tylko klientów. Samochód zdobył wiele nagród, w tym w Polsce: TopGear 2010 (polska edycja magazynu), Dobry Produkt 2011 (Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej) i na świecie: Autobest 2011 dla najlepszej oferty samochodowej w 2010 roku na rynku zachodnioeuropejskim, Trophée de l’Argus w kategorii samochodów rodzinnych (Francja), Mistrz wartości rezydualnej 2011 w kategorii SUV (Niemcy) oraz Samochód roku (Rumunia).Koncern Renault planuje dalszy rozwój marki i zwiększenie sprzedaży miedzy innymi poprzez wprowadzanie nowych modeli w gamie Dacii. W najbliższych planach jest nowy model dostawczy i nowy samochód rodzinny, które pojawią się na polskim rynku w 2012 roku.
Zobacz także: Dacia Logan Van »
W 2007 roku gama została poszerzona o wersję kombi MCV, która natychmiast zdobyła uznanie nabywców za niespotykane wówczas możliwości ładunkowe oraz możliwość przewożenia 7 dorosłych osób. Logan MCV był wówczas - i pozostaje nadal - jedynym 7-osobowym autem w tak korzystnej cenie. Pojawienie się w 2008 roku 5-drzwiowego hatchbacka Sandero zmieniło preferencje nabywców i model ten błyskawicznie zdobył uznanie na polskim rynku za elegancję i komfort wysokiego nadwozia, dynamiczną linię oraz charakterystyczną dla wszystkich modeli Dacii niezawodność.
Zobacz także: Dacia poszerza gamę samochodów z LPG »
w zależności od potrzeb.
Hitem ostatnich miesięcy jest Duster, który zadebiutował na polskim rynku wiosną 2010 roku. Cieszy się on dużą popularnością nie tylko w Polsce, gdzie sprzedano już prawie 3,5 tysiąca sztuk, ale we wszystkich krajach europejskich, w których jest dostępny oraz na wielu rynkach pozaeuropejskich.Wprowadzając Dustera, Dacia udowodniła, że można zaoferować klientom funkcjonalny i przyjazny dla środowiska SUV o doskonałych własnościach terenowych po przystępnej cenie.
Dacia Duster w wersji 4x4 jest przeznaczona dla klientów potrzebujących na co dzień terenowego samochodu, który pozwala na swobodną jazdę po każdego rodzaju drogach. Wersja 4x2 z wysoko umieszczonym miejscem kierowcy, dającym poczucie bezpieczeństwa spełnia potrzeby klientów poszukujących rodzinnego samochodu.Obecnie na naszym rynku dostępne są cztery modele Dacii w segmencie aut osobowych: Logan, Sandero, Logan MCV i Duster oraz dwa modele dostawcze - Logan Pick-up i Logan Van. W maju do sprzedaży weszły pierwsze auta Dacii z fabryczną instalacją gazową (ofertą objęto oba modele samochodów dostawczych), w czerwcu poszerzono ofertę LPG o trzy modele osobowe (Logan, Logan MCV oraz Sandero).Niezwykle dynamiczny wzrost marki Dacia jest odzwierciedleniem zmiany mentalności nabywców. Wcześniej klienci mieli opory przez kupowaniem samochodu w niskiej cenie. Obecnie, według badania firmy Cételem przeprowadzonego w 2010 roku, na najważniejszych rynkach europejskich, klienci coraz częściej poszukują samochodów w rozsądnej cenie.Relacja jakości do ceny nabrała z pewnością większego znaczenia pod wpływem kryzysu gospodarczego. Dacia potrafiła uprzedzić zmianę mentalności wprowadzając na rynek gamę niezawodnych samochodów o bezkonkurencyjnym stosunku ceny do parametrów użytkowych.
Najpopularniejszy model Dacii - Duster - cieszy się uznaniem nie tylko klientów. Samochód zdobył wiele nagród, w tym w Polsce: TopGear 2010 (polska edycja magazynu), Dobry Produkt 2011 (Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej) i na świecie: Autobest 2011 dla najlepszej oferty samochodowej w 2010 roku na rynku zachodnioeuropejskim, Trophée de l’Argus w kategorii samochodów rodzinnych (Francja), Mistrz wartości rezydualnej 2011 w kategorii SUV (Niemcy) oraz Samochód roku (Rumunia).Koncern Renault planuje dalszy rozwój marki i zwiększenie sprzedaży miedzy innymi poprzez wprowadzanie nowych modeli w gamie Dacii. W najbliższych planach jest nowy model dostawczy i nowy samochód rodzinny, które pojawią się na polskim rynku w 2012 roku.
źródło: Dacia
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
20 000 Dacii sprzedanych w Polsce
Podobne: 20 000 Dacii sprzedanych w Polsce




Podobne galerie: 20 000 Dacii sprzedanych w Polsce



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Dacia
Galerie zdjęć
Newsletter