Flota » Aktualności » Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy

Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy
2013-05-21 - F. Bednarkiewicz Tagi: Audi, Toyota, Volkswagen, Nagrody, Wizerunek
Badanie European Trusted Brands po raz kolejny wyłoniło marki pojazdów, którym Polacy najbardziej ufają. W edycji 2013 obyło się bez niespodzianek - laureatem Złotego Godła w kategorii "samochód" została marka Audi, która awansowała z czwartej pozycji zajmowanej rok wcześniej, otrzymując 13% głosów. Drugą najczęściej wskazywaną była marka Volkswagen, która uzyskała 10% głosów, a trzecią - Toyota (9%).
Audi Polacy doceniają przede wszystkim za jakość oraz silny wizerunek. Zaletami Toyoty ma być natomiast świetny stosunek wartości do ceny oraz społeczna odpowiedzialność. Badania przeprowadzono metodą on-line, poddając analizie 1 049 wypełnionych przez Polaków ankiet.
źródło: IBRM Samar; foto: Audi
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy
Podobne: Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy



Podobne galerie: Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Audi
Galerie zdjęć
Newsletter