Flota » Tagi » Wizerunek
Porsche, BMW, Audi i Michelin wśród najbardziej prestiżowych marek w Europie
// 25.02.2016
Instytut badawczy GfK Market Research przeprowadził ankietę wśród 5 tys. konsumentów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch i Hiszpanii, chcąc wybrać...
Samochód dla Szefa przez duże "S" - Mercedes-Maybach S 600 Pullman
// 13.11.2015
W polskich salonach Mercedes-Benz ruszyły zamówienia na limuzynę Mercedes-Maybach S 600 Pullman. Topowy model, z 6,5-metrowym nadwoziem oraz oddzieloną od...
Dobry wizerunek Toyoty tylko się umacnia
// 07.10.2015
Toyota umocniła swoją pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej świata i jednej z najcenniejszych globalnych marek w rankingu Best Global Brands firmy...
Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną
// 18.05.2015
Toyota umacnia swoją pozycję najcenniejszej marki w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, cotwierdza to ranking magazynu Forbes na 2015 rok. Według analiz...
Rok 2014 rekordowy pod względem liczby rejestracji samochodów luksusowych w Polsce
// 13.02.2015
Rosnąca liczba zamożnych i bogatych Polaków przekłada się na wzrost popytu na dobra luksusowe w Polsce, m.in. na samochody z wyższej półki. W 2014 roku...
Mercedes najcenniejszą marką samochodów premium na świecie
// 13.10.2014
Mercedes-Benz wzmacnia swoją globalną pozycję jako najbardziej wartościowa marka aut premium na świecie. W najnowszym rankingu 100 najcenniejszych marek...
Mercedes-Benz najbardziej interaktywną marką motoryzacyjną w mediach społecznościowych
// 25.08.2014
Mercedes-Benz ma najbardziej aktywnych fanów w sieci - tylko w drugim kwartale br. na oficjalnym kanale marki na Facebooku odnotowano ponad 12 mln interakcji...
Toyota ponownie wybrana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie
// 27.05.2014
Po raz drugi z rzędu Toyota została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną na świecie. Japoński producent nie tylko przewodzi w zestawieniu,...
Ranking samochodów dla dyrektorów - Mondeo i Octavia okazały się najpopularniejsze
// 03.02.2014
Sedany średniej klasy z leasingowymi rejestracjami to stały element polskich dróg. Właśnie takimi maszynami poruszają się bowiem bardzo często pracownicy wy...
Badanie European Trusted Brands 2013, czyli którym samochodom ufają Polacy
// 21.05.2013
Badanie European Trusted Brands po raz kolejny wyłoniło marki pojazdów, którym Polacy najbardziej ufają. W edycji 2013 obyło się bez niespodzianek -...
Autobusy Solaris wzbudzają dumę u Polaków
// 21.08.2012
Dziennik Rzeczpospolita przeprowadził w ostatnim okresie ankietę na temat rzeczy przyprawiających Polaków o poczucie dumy. W specjalnym głosowaniu za pomocą...
Wizerunek aut elektrycznych wśród Polaków, czyli u kogo wzbudzimy zaufanie Toyotą Prius
// 27.06.2012
Samochody hybrydowe lub elektryczne to w Polsce nadal luksus, na który niewiele firm może sobie pozwolić. Jeśli już któryś podmiot dysponuje wystarczającymi...
Jakie marki pojazdów wzbudzają zaufanie u Polaków?
// 21.05.2012
Mówi się, że nic nie zastąpi dobrego pierwszego wrażenia, dlatego też przy wyborze pojazdów do Twojej firmowej floty warto zastanowić się, jak dany pojazd b...
Galerie zdjęć
Newsletter