Flota » Aktualności » Dobry wizerunek Toyoty tylko się umacnia

Toyota umocniła swoją pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej świata i jednej z najcenniejszych globalnych marek w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand. Wartość japońskiej marki wzrosła względem zeszłorocznego badania o 16%, dzięki czemu Toyota awansowała na liście najbardziej wartościowych marek wszystkich branż z 8. na 6. miejsce i jako jedyna firma z branży motoryzacyjnej znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu wszystkich marek.
Na pierwszych pięciu pozycjach rankingu znaleźli się tacy giganci jak Apple, Google, Coca Cola, Microsoft i IBM. Toyota okazała się najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu Interbrand już po raz 12. Jej wartość oceniono na ponad 49 mld dolarów.
źródło: Toyota
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Dobry wizerunek Toyoty tylko się umacnia
Podobne: Dobry wizerunek Toyoty tylko się umacnia




Podobne galerie: Dobry wizerunek Toyoty tylko się umacnia



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Toyota
Galerie zdjęć
Newsletter