Flota » Sprzęt / technika » Bridgestone: sprzedawcy uzyskują certyfikat ISO 9001:2008

Bridgestone: sprzedawcy uzyskują certyfikat ISO 9001:2008
2010-11-04 - P. Grzelak Tagi: Opony, Bridgestone
Grupa 18 spółek krajowych odpowiedzialnych za sprzedaż w ramach Bridgstone Europe uzyskała certyfikat zgodny ze znowelizowaną normą ISO 9001:2008, przyznany przez Lloyd’s Register Quality Assurance.
Takashi Tomioka, Starszy Wiceprezes Bridgestone Europe Sales & Marketing wyraził następującą opinię:, “ISO 9001 jest niezwykle ważną normą według, której nasza firma została certyfikowana już w 1992 roku.. Zapewnienie, żeby nasze spółki odpowiedzialne za sprzedaż działały w zgodzie z tymi surowymi wymogami to sposób na usystematyzowane i klarowne zarządzanie jednostkami sprzedaży. Pozwala to nam skoncentrować się na spełnianiu oczekiwań klientów poprzez utrzymanie stałego poziomu świadczonych usług i dostarczanych produktów”.
Podejście grupy Bridgestone Europe do certyfikacji ISO różni się od większości pozostałych firm z branży oponiarskiej, ponieważ certyfikacja przeprowadzona została w skali ogólnoeuropejskiej, nie zaś dla poszczególnych spółek zależnych.
Odzwierciedla to strategię Bridgestone, która ma na celu zapewnienie wszystkim klientom w Europie usług i produktów o niezmiennie wysokiej jakości. Choć to ogólnoeuropejskie podejście do certyfikacji jest bardziej wymagające, ponieważ wszystkie spółki sprzedażowe muszą stale spełniać wymagania ISO 9001, ilustruje ono zaangażowanie się firmy Bridgestone w osiem Zasad Zarządzania Jakością ISO, które obejmują orientację na klienta, zaangażowanie ludzi oraz wzajemnie korzystne powiązania z dostawcami.
Takashi Tomioka, Starszy Wiceprezes Bridgestone Europe Sales & Marketing wyraził następującą opinię:, “ISO 9001 jest niezwykle ważną normą według, której nasza firma została certyfikowana już w 1992 roku.. Zapewnienie, żeby nasze spółki odpowiedzialne za sprzedaż działały w zgodzie z tymi surowymi wymogami to sposób na usystematyzowane i klarowne zarządzanie jednostkami sprzedaży. Pozwala to nam skoncentrować się na spełnianiu oczekiwań klientów poprzez utrzymanie stałego poziomu świadczonych usług i dostarczanych produktów”.
Podejście grupy Bridgestone Europe do certyfikacji ISO różni się od większości pozostałych firm z branży oponiarskiej, ponieważ certyfikacja przeprowadzona została w skali ogólnoeuropejskiej, nie zaś dla poszczególnych spółek zależnych.
Odzwierciedla to strategię Bridgestone, która ma na celu zapewnienie wszystkim klientom w Europie usług i produktów o niezmiennie wysokiej jakości. Choć to ogólnoeuropejskie podejście do certyfikacji jest bardziej wymagające, ponieważ wszystkie spółki sprzedażowe muszą stale spełniać wymagania ISO 9001, ilustruje ono zaangażowanie się firmy Bridgestone w osiem Zasad Zarządzania Jakością ISO, które obejmują orientację na klienta, zaangażowanie ludzi oraz wzajemnie korzystne powiązania z dostawcami.
źródło: Bridgestone
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bridgestone: sprzedawcy uzyskują certyfikat ISO 9001:2008
Podobne: Bridgestone: sprzedawcy uzyskują certyfikat ISO 9001:2008




Podobne galerie: Bridgestone: sprzedawcy uzyskują certyfikat ISO 9001:2008



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć