Flota  »  Aktualności  »  Continental - więcej opon do fabryk i na rynek

Continental - więcej opon do fabryk i na rynek

2009-03-11 - P. Łukasiewicz     Tagi: Opony, Raporty, Continental
Koncern Continental zwiększył w 2008 roku udział w europejskim rynku dostaw opon na pierwsze wyposażenie (OEM) do ponad 32 proc. Continental dostarczył do fabryk motoryzacyjnych blisko 40 milionów opon osobowych i ciężarowych. Dla porównania, realizacja zamówień złożonych przez azjatyckich producentów samochodów, wyniosła w ubiegłym roku 0,7 miliona sztuk opon grupy Continental.

Pomimo notowanego obecnie spadku sprzedaży nowych samochodów, rynek wyposażenia oryginalnego nadal pozostaje istotnym aspektem działalności koncernu z Hanoweru, któremu udało się zwiększyć udział w europejskim rynku produktów OEM z 30 proc. w roku 2007 do ponad 32 proc. w roku ubiegłym. W 2009 roku Continental planuje utrzymać swoją silną pozycję na europejskim rynku OEM. Podczas gdy flagowa marka - Continental, jest popularna na całym świecie zarówno na rynku części oryginalnych, jak i zamienników klasy premium, inne marki opon wchodzące w skład grupy Continental takie jak: Uniroyal, Semperit, Barum, General Tire, Gislaved, Viking, Matador i Mabor spełniają różne wymagania w stosunku do jakości i ceny w różnych regionach świata.

W minionym roku koncern Continental sprzedał łącznie blisko 110 milionów sztuk opon do pojazdów osobowych i lekkich ciężarówek, utrzymując pozycję największego europejskiego producenta opon.



źródło: Continental Tyres

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Continental - więcej opon do fabryk i na rynek